Het zal wel zo horen hoor bij de discovery maar klopt het dat de inbouwdiepte van de radio gleuf iets te ondiep in voor een normale radio?? on geveer 1 a 2 cm?
gekke engelsen de DIN is was daar toen nog niet aan de orde ofzo?
zelfde als het ontwerp van de asbakken!! zet de blower aan en asbak leeg!!!
en volgens mij kunnen ze er niet eens uit.
maar heeft iemand een oplossing voor de radio? aanpassing of aternatieve plaats
gr,
RoLand(rover)
Disco 200tdi Radio
Re: Disco 200tdi Radio
Ik weet niet waar de radio in een disco 200 tdi zit, maar als hij op de zelfde plek zit als vroeger in de Range Rover, namelijk in de tunnel vlak voor de versnellingspook dan klopt het dat het gat niet diep genoeg is.
Het gat is namelijk bedoeld voor alleen een radio, zonder casette of cd speler.
Je kan dat oplossen door een verhogingsrand te gebruiken die zijn te koop o.a. bij Halfords, Brezan. Hoe die dingen echt heten weet ik niet.
Het zijn dingen die er voor zorgen dat de radio verder naar voren (buiten) komt te zitten.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Frans Bonnes
Het gat is namelijk bedoeld voor alleen een radio, zonder casette of cd speler.
Je kan dat oplossen door een verhogingsrand te gebruiken die zijn te koop o.a. bij Halfords, Brezan. Hoe die dingen echt heten weet ik niet.
Het zijn dingen die er voor zorgen dat de radio verder naar voren (buiten) komt te zitten.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Frans Bonnes
Re: Disco 200tdi Radio
Hallo
Heb verleden week in een disco van 1990 een sony radio cd speler ingebouwd in het gat wat er voor bestemd is.
Het gaat moeilijk maar het is te doen zonder hulpstukken.
Het probleem zit in de connectors die er aan bungelen en inde weg zitten .
Ik heb de connectors na zo'n 10 pogingen weggestopt gekregen en de radio klikte in de vergrendeling, dus probleem opgelost.
Heb verleden week in een disco van 1990 een sony radio cd speler ingebouwd in het gat wat er voor bestemd is.
Het gaat moeilijk maar het is te doen zonder hulpstukken.
Het probleem zit in de connectors die er aan bungelen en inde weg zitten .
Ik heb de connectors na zo'n 10 pogingen weggestopt gekregen en de radio klikte in de vergrendeling, dus probleem opgelost.