probleempje bak terugplaatsen
probleempje bak terugplaatsen
Vanmiddag hebben we de bak terug op zijn plek weten te krijgen. Lastige klus maar het is goed te doen.
Alleen hebben we nu denk ik een probleem. Een boutgat in de krans waar de bellhouse tegenaankomt was al open gescheurt en zat geen bout meer in daarvan dachten we het heeft zo al gezeten dus het kan geen kwaad. alleen na het terug plaatsen is bij het aan daaien de bout er naast ook dolgedraaid. En ik weet niet of deze ook open is gescheurt.
We gaan zo wie zo de bak denk ik maar weer afhalen om te kijken of er niets is afgebroken
Is het nu tijd geworden om opzoek te gaan naar een nieuwe krans? die om zeg maar de starterkrans heen zit ?
groeten joris 110V8/902.5d
Re: probleempje bak terugplaatsen
Nou Joris, zo te zien heb je mijn krik nog wel even nodig.
Maar dat is geen probleem want we zijn vanaf zaterdag toch 2 weken op vakantie.
Dus wens ik jou veel succes met de bak en de bouten.
Groeten aan Esther.
Marc C.
Maar dat is geen probleem want we zijn vanaf zaterdag toch 2 weken op vakantie.
Dus wens ik jou veel succes met de bak en de bouten.
Groeten aan Esther.
Marc C.
ik zal hem inderdaad nog even nodig hebben want het is me een gepiel en gekloot om dat ding goed op zijn plaats te krijg.
Goede vakantie (corsica?)
groeten joris
Goede vakantie (corsica?)
groeten joris
Je kan bij de betere gereedschapverhuur wel een helicoil setje huren, opboren, draad snijden en er een helicoil veer indraaien, dan is het sterker dan het al was + hoef je de bak niet te verwijderen....
Groetjes,
Huub
Groetjes,
Huub
Bij mijn serie3 heb ik een van de bellhouse-bouten ook eens dolgedraaid.
Dit opgelost door een langere bout te nemen, deze door beide gaten te steken en er een moer op te draaien.
Ik weet niet of dit bij een defender ook gaat, maar het lijkt mij bijna van wel.
Greetz, Maarten