Op Hemelvaartsdag was ik in Valkenburg (Limburg). Helaas niet met de Laro, maar met bekenden in een Jeep met zo'n ster in de grill.
Ik zag daar een hele collonne zeer oude vrachtwagens voorbij komen en door heel Valkenburg reden militaire voertuigen uit WOII rond. Geweldig mooie omgeving en natuurlijk kreeg ik meteen het idee om daar ook eens met de Laro rond te gaan rijden. Geen terreinrijden, maar een keer lekker touren door het Limburgse heuvellandschap. En natuurlijk kun je behorlijk de show stelen door met een collonen Laro's de Couberg af te komen en voor de terrajes af te slaan. Misschien een idee voor een van de komende zondagen??
Ik hoor het wel.
Groeten,
Jeroen 90 TD
Valkenburg
Re: Valkenburg
daar kom ik wel vaker, maar rij dan door naar mechelen daar kun je door de geul en je auto van onder schoon maken. En daarna naar maastricht een terras pikken en dan via het vliegveld niet de A2 maar er langs naar ulestraten en verder binnendoor naar valkenburg. Alles verhard maar eens iets anders.
jo fo li
jo fo li
Klinkt goed!Laat even tijdig een balletje op,dan heb ik nog de tijd om wat vrij te maken in een zeer drukke planning,en natuurlijk rekening houdend met het feit dat we vanuit Alkmaar moeten komen...
Andy&Amanda
110 300TDi,Cool Runnings
Andy&Amanda
110 300TDi,Cool Runnings
ik wil best maar eerst naar Inor (F) met de pingsteren en dan zien we wel. En dan moet het maar voor 17 juli want dan begin ik met de weekeinde vakantie's, Dan is het van zaterdag middag tot maandag avond met de caravan weg het land door. Eens naar Friesland, Groningen en kop van Holland ook eens naar de Eifel en ardenne en dan is het beging september weer afgelopen.
jo fo li
jo fo li