Ik heb nogal veel vrije slag op mijn rempedaal.
Ik wil dat afstellen maar kan nergens een aftsel schroef vinden. Haynes laat wel een foto zien maar die lijkt meer op het koppelings pedaal ( welke ik wel afgesteld heb ).
Op de prikkers CD rom zie het juiste palltje ook niet zo gauw.
Ik heb een systeem uit een leger S3 ( door RB ingebouwd )
Eerst zit uiterrard de hoofdrem cylinder met twee uitgangen, dan de rembekrachtiger met aansluiting op de vacuum pomp en dan zit daar het "huis" met boven op de schakelaar voor het remlicht en aan de zijkanten een rubber dop. Ik zie nergens een stelbout zitten of moet ik alles eersdt uit bouwen ?
Vrije slag rempedaal
Re: Vrije slag rempedaal
Meestal zit het vrije slag probleem in de trommels. Namelijk niet strak genoeg afgestelde blokken. Ik zou zo even ook niet weten waar je hem op de rempedaalkast kunt afstellen
Cheers Bowy
Cheers Bowy
Re: Vrije slag rempedaal
hoi
aan de boven kant van de pedaal steun net voor de vacum trommel kun je met 4 of 6 schroefjes een dekseltje los schroefen.
daar onder zit het schanier punt van je pedaal en een stangetje dat naar de rem pomp gaat dit stangetje is te verstellen ( zorg voor dune vingers en pasende sleutels kunt er moeijlijk bij)
op de prikker cd militaire, de echolons na kijken daar staat het precies beschreven hoe af testellen.
suc6.
gr arjan
109 stukjes SIII 109 1980
aan de boven kant van de pedaal steun net voor de vacum trommel kun je met 4 of 6 schroefjes een dekseltje los schroefen.
daar onder zit het schanier punt van je pedaal en een stangetje dat naar de rem pomp gaat dit stangetje is te verstellen ( zorg voor dune vingers en pasende sleutels kunt er moeijlijk bij)
op de prikker cd militaire, de echolons na kijken daar staat het precies beschreven hoe af testellen.
suc6.
gr arjan
109 stukjes SIII 109 1980