HELPPPPPP!!!!!!
HELPPPPPP!!!!!!
Ik heb net mijn versnellingsbak olie bijgevuld, er ging een klein litertje bij en ging helemaal goed, maar ik dacht laat ik de waad-plug er eens uit draaien die heb ik toch binnenkort niet nodig: SCHRIKKKK er komt OLIE uit???!!!!?!??!?! Er kwam zeg maar een plasje van 25 cm doorsnede uit?? Wat kan dit zijn? Rudolf gebruikt bijna geen olie, lekt een klein beetje, alleen ging het optrekken in de een de laatste tijd iets moeilijker (ik dacht aan versleten koppelingsplaten), ook niet verwonderlijk met olie op je koppelingsplaten.
Help AUB, de waadplug zit er in vanaf de nieuwjaarsduik in het noorden(in de regen liggen monteren)
(
Groeten Martijn
"Rudolf" 109 D 1983
Help AUB, de waadplug zit er in vanaf de nieuwjaarsduik in het noorden(in de regen liggen monteren)
(
Groeten Martijn
"Rudolf" 109 D 1983
Re: HELPPPPPP!!!!!!
Je moet de waadplug er ook uithalen na het "waaden" dan kan nl de olie welke lekt (zweet) zich niet ophopen onderin het bellhuis en krijg je ook niet (zoveel) olie op de koppelingsplaten. Blijf nu maar eens een poos rijden zonder waadplug (alleen plaatsen bij "waden" misschien dat het dan beter gaat met koppelen als de olie er wat af gesleten is.
Suc6
Tinus "90" Tiid-Rôver 2,5D
Suc6
Gelukkig maar, ik heb net een stukje gereden en had al zeker het idee dat de koppeling beter werkte. Alleen die oprit komt er zo beroerd uit te zien, toen ik net terug kwam lette ik niet op weer een plasje op de oprit. De oprit ziet er nu erg gevlekt uit!!!!!!!!!!!! Maar ja daar heb je een landrover voor!!!!!
Groeten en bedankt voor je snelle reactie, ik kijk nu uit naar morgen mijn roofrack ophalen!!!
Groeten en bedankt voor je snelle reactie, ik kijk nu uit naar morgen mijn roofrack ophalen!!!
FF met dubro inweken en schoon laten regenen.
Suc6
Suc6
Goh, dan ben ik er nu achter, die van mij is een vrouwtje, die doen dat niet.
Wat is het voor olie, motor of versnellingsbak olie.... kan zijn dat een ene keerring lekt. een plas olie op de straat lijkt altijd erger dan het is... de mijne druppeld ook als ie warm is maar dat geeft enorme vlekken. Ach gaat de straat niet zo snel meer roesten 
Martin

Martin