joepie
Geplaatst: di 18 mei 2004, 09:06
Na een aantal drukke weekenden is het eindelijk zover.
24 volt systeem aangepast , middels een omvormer naar 12 volt.
Mooie 24 voltmeter ertussen zodat ik snel de conditie van de twee accu's kan beoordelen. radio, ventilator, koelkast ( 24 volt) ingebouwd, werklamp aan de achterkant erop gezet. En een stekkeraansluiting gemaakt aan de (buiten)zijkant zodat de koelkast ook op 220 kan draaien, dit wordt tzt vervangen door een systeem ( zonnecellen) waarbij ik de accu's blijf opladen en de spanning van de koelkast altijd van de accu's blijf halen
En het belangrijkste de olielekkage teruggebracht tot een "paar" druppels. Behalve bij korte ritjes, dan lekt hij "wat" meer !!!
Klaar, nee nog niet.
Nu nog een extra brandstoftank zien te regelen die mooi tussen de achteras past, aangesloten op de brandstoftank onder de bijrijdersstoel en een extra watertank in de wielkast. ( alle tips zijn uiteraard welkom)
Maar nu eerst dit weekend eens alles uitproberen.
Richard
gele ex-leger 109
24 volt systeem aangepast , middels een omvormer naar 12 volt.
Mooie 24 voltmeter ertussen zodat ik snel de conditie van de twee accu's kan beoordelen. radio, ventilator, koelkast ( 24 volt) ingebouwd, werklamp aan de achterkant erop gezet. En een stekkeraansluiting gemaakt aan de (buiten)zijkant zodat de koelkast ook op 220 kan draaien, dit wordt tzt vervangen door een systeem ( zonnecellen) waarbij ik de accu's blijf opladen en de spanning van de koelkast altijd van de accu's blijf halen
En het belangrijkste de olielekkage teruggebracht tot een "paar" druppels. Behalve bij korte ritjes, dan lekt hij "wat" meer !!!
Klaar, nee nog niet.
Nu nog een extra brandstoftank zien te regelen die mooi tussen de achteras past, aangesloten op de brandstoftank onder de bijrijdersstoel en een extra watertank in de wielkast. ( alle tips zijn uiteraard welkom)
Maar nu eerst dit weekend eens alles uitproberen.
Richard
gele ex-leger 109