Ardennen juli/augustus ??
Ardennen juli/augustus ??
Gaat er nog iemand kamperen deze zomer in de Belgische/luxembourgse ardennen,
had tijdje geleden wat gehoord op het prikbord, maar geen definitieve plannen nog, wijzelg gaan met vrouw 2 kids Timber en een vouwcaravan richting ardennen in de schoolvakantie van de kinderen.
wij dachten eind juli begin augustus en dan ergens leuke simpele camping zoeken met douche en liefst zwembadje. en dan wat rondtouren met de Laro overdag, s'avonds beetje BBq en biertje,
Maar lijkt ons erg gezellig als er nog meer prikkers die kant op willen, zeker voor de heenweg altijd handig als we met wat meer mensendie kant op gaan, wij zijn nog nooit de grens over geweest met de laro en iemand met een sleepkabel, startkabels krik is altijd handig als die achter of voor je rijd (-:
Als iemand interesse heeft mail dan even, kunnen we datum en een camping regelen, bbq en bier koffie gevulde koek voor de eerste avond is al geregeld,
mvg johan Esther amber en Tim
had tijdje geleden wat gehoord op het prikbord, maar geen definitieve plannen nog, wijzelg gaan met vrouw 2 kids Timber en een vouwcaravan richting ardennen in de schoolvakantie van de kinderen.
wij dachten eind juli begin augustus en dan ergens leuke simpele camping zoeken met douche en liefst zwembadje. en dan wat rondtouren met de Laro overdag, s'avonds beetje BBq en biertje,
Maar lijkt ons erg gezellig als er nog meer prikkers die kant op willen, zeker voor de heenweg altijd handig als we met wat meer mensendie kant op gaan, wij zijn nog nooit de grens over geweest met de laro en iemand met een sleepkabel, startkabels krik is altijd handig als die achter of voor je rijd (-:
Als iemand interesse heeft mail dan even, kunnen we datum en een camping regelen, bbq en bier koffie gevulde koek voor de eerste avond is al geregeld,
mvg johan Esther amber en Tim
Re: Ardennen juli/augustus ??
Hoi Johan en Esther,
Ons plan is ook om die kant op te gaan. Een tijdje geleden heb ik een posting geplaatst over de Ardenne, met wat bruikbare reacties. Wij gaan de laatste twee weken van Juli, maar hebben nog niets besproken. Wel wat info-boekjes bij de ANWB opgehaald.
Wellicht tot ziens,
Alvast prettige vakantie.
grt, Jan Kok
www.laro.tk
Ons plan is ook om die kant op te gaan. Een tijdje geleden heb ik een posting geplaatst over de Ardenne, met wat bruikbare reacties. Wij gaan de laatste twee weken van Juli, maar hebben nog niets besproken. Wel wat info-boekjes bij de ANWB opgehaald.
Wellicht tot ziens,
Alvast prettige vakantie.
grt, Jan Kok
www.laro.tk
Johan. Ik zit in in de zomer regelmatig in de Ardennen wegens werkzaam heden voor een buitensportbedrijf. Direct onder Luik ligt het plaatsje Comblain au pont. Erg mooie camping en omgeving bij de samenstroom van de Ourthe en Ambleve. De camping heet Le confuent.
Groetjes Vincent
Groetjes Vincent
Re: Ardennen -> donderdag?
Gaat er iemand donderdag toevallig die kant op?
Wij rijden donderdagavond weg en gaan t/m zondag ergens in de Ardennen kamperen.
Misschien kunnen we ergens op een camping afspreken?
(bijv. die camping die Vincent aanraadt).
Roel
Wij rijden donderdagavond weg en gaan t/m zondag ergens in de Ardennen kamperen.
Misschien kunnen we ergens op een camping afspreken?
(bijv. die camping die Vincent aanraadt).
Roel
Re: Ardennen -> donderdag?
Ik ben er in iedergeval vanaf woensdagavond t/m zondag. Helaas wel zonder Landrover nog.
Vincent
Vincent
Wij zijn er zeer waarschijnlijk de eerste week van Juni (De week van pinksteren). Ik weet nog niet precies waar de reis heen gaat. Misschien ook wel naar de Luxemburgse Ardennen (Wiltz, Diekirch, Vianden, Clerveax oid). Belgische Ardennen is ook een optie. Comblain au Pont en Comblain la tour zijn zeker ook de moeite.
Tent achterin en aanrijden is het idee. Campings zat langs de beekjes en rivieren (Ourthe!).
Groeten,
Jeroen 90 TD (Die er veel zin in heeft)
Tent achterin en aanrijden is het idee. Campings zat langs de beekjes en rivieren (Ourthe!).
Groeten,
Jeroen 90 TD (Die er veel zin in heeft)
Vincent,
donderdag arriveerd er een 90,110 en disco op de camping van Claudine, wij komen
hier ook al enkele jaren, meestal op het veldje bij de speeltuin,zandbak,
zie je dit weekeinde!
Willyam
donderdag arriveerd er een 90,110 en disco op de camping van Claudine, wij komen
hier ook al enkele jaren, meestal op het veldje bij de speeltuin,zandbak,
zie je dit weekeinde!
Willyam
Gezellig, Ik vind je wel... zelf ben ik te herkennen aan een groen Adventureking shirt... maar er lopen meerdere personen in deze kleding rond.
Tot donderdag bij Claudine
Vincent
Tot donderdag bij Claudine
Vincent
Adventureking?
Dan ken je ongetwijfeld ook de TGV in Carriënta!
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
Dan ken je ongetwijfeld ook de TGV in Carriënta!
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
Berry
Ja ik ben er wel vaker langs gereden maar nog nooit geweest. Mag ik vragen waar jij die van kent?
Vincent
Ja ik ben er wel vaker langs gereden maar nog nooit geweest. Mag ik vragen waar jij die van kent?
Vincent