BBq koninginnedag ??

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Timber

BBq koninginnedag ??

Bericht door Timber »

Word er nog ergens gereden op koninginnedag, was zelf van plan om ergens te gaan bbq'en mischien valt er het een en ander te combineren liefst wel in omgeving flevoland (-:,

groet johan & Timber
Yuri

Re: BBq koninginnedag ??

Bericht door Yuri »

goed plan,

Brabant???

Yuri
SIII 109D
Wouter Baaijens

Bericht door Wouter Baaijens »

Yuri,
Brabant goed, Boxtel beter??

Wouter
Def 110
SIII 88
Boxtel
Yuri

Bericht door Yuri »

ja, daar woon ik ook !!!
waarom kennen wij elkaar nog niet??? ;-)
waar woon jij ergens? ik in Noord

ik heb een donkergroene SIII 109D met witte Hardtop en wielen. (standaard LaRo kleurstelling)

Yuri
SIII 109D
Boxtel
Wouter Baaijens

Bericht door Wouter Baaijens »

Dat weet ik,

Een korte speurtocht op "de telefoongids.nl" bevestigde mijn vermoede,
Een vriend van mij ie een tijdje geleden bij jou in de straat komen wonen (direct naast de friettent).

Ik woon op hoogheem ( SIII in de garage en de (Witte) Def voor de deur)
De Serie is standaard (lime) groen en momenteel een wit dak (kan ook gespot worden zonder dak of met softtop)

Weet jij nog wat leuke zandpaden in de buurt?? :-)

Wouter
Def 110
SIII 88
Boxtel
Yuri

Bericht door Yuri »

je bent me voor... ik wilde nog schrijven:

toch niet die lightweight die gisteravond rond 21:30 langs de langspier reed waar mijn SIII 109D in de berm geparkeerd stond ???

maar het wordt nog druk met de LaRo's in Boxtel city. niet iedereen is evenveel begaan met het merk. voor sommigen is het echt gewoon een vervoermiddel maar er rijden er toch wel wat. (ik heb het natuurlijk over Series en Defenders)

ik woon ook in die straat, naast de bakker, nr 22, welk nr woont die maat van jou?
bel een keer aan als je (met je LaRo) in de straat bent.

...of kijk eerst ff of ik niet gewoon onder m'n wagen lig :-) :-) :-)

en leuke paadjes zijn er zeker.

Yuri
SIII 109D
Berry Weijers

Bericht door Berry Weijers »

Als de BBQ door gaat heb je de primeur om het BYO Prikkers BBQ seizoen officieel te openen :-)

En dat is toch alweer een weekje eerder dan vorig jaar: <A href="[www.3sbaars.nl] color='red'>Prikkers Plakboek</a>

Groeten,

Berry Weijers
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
Timber

Bericht door Timber »

mischien wel.. maar boxtel is wel erg buiten mijn regio, ben bang dat ik na de bbq (meestal met een biertje) aan mijn vrouw moet vragen of ze wil rijden, en die rijd niet graag langere afstanden, ben bang dat het gewoon bbq in mij eigen achterruin word, en degene in de buurt van lelystad, kunnen gewoon aanwippen. bier en vlees op voorraad.(niet oneindig)

de eerst bbq dit jaar heb ik trouwen sop 1 januari gedaan, en de laatste vorig jaar op 1e kerstdag (was ook een prikker aanwezig) teld dat ook mee (-:

mvg johan & Timber
Plaats reactie