hondenrek

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
M.de Jong

hondenrek

Bericht door M.de Jong »

Hallo allemaal,

Ik heb een Landrover Discovery uit 1996.....met een grijs kenteken.....nu wil ik een hondenrek plaatsen maar kan geen juiste vinden.
Kan iemand mij info bieden hoe ik dit op kan lossen.
Discovery rijder

Re: hondenrek

Bericht door Discovery rijder »

Ik heb er ook een, ik heb een hondenrek gekocht bij halfords. de stevigste universele, die kun je aan de onderkant verstellen en daar kun je een extra "baan" bijkopen. ik heb de standaard gekocht en 1 extra toevoeging.

Aan de onderkant heb ik de sierrubbers er niet op gedaan en heb er een hele lange schroefdraad onderin geduwd, die bijna de diameter van de holle buis heeft.

Daar twee moeren op gedraaid. door de moeren steeds verder in te draaien, zet je je rek vast.

Vast heel vast. Beter dan het standaard mechanisme!!!! Bij mij moet hij namelijk een hond va 100 kilo kunnen houden!!

Als je het niet helemaal snapt, maak ik wel een foto en zoek op halfords merk en model voor je op en mail ik dat!!!

Groeten, martijn
Joke&Ruud-Granny&Tweety

Bericht door Joke&Ruud-Granny&Tweety »

Hi Martijn,

Voor een hond van 100 kilo moet je wel een bordje veevervoer achterop hebben hoor.

Groet, Ruud.
ronny

Bericht door ronny »

Hallo
ik heb nog een origineel metalen Land-Rover hondenrek liggen van mijn Discovery bj ´94, is nog als nieuw en alle bevestigings stukken zijn er nog bij .De vraagprijs is 125 €.

M.de Jong schreef:
>
> Hallo allemaal,
>
> Ik heb een Landrover Discovery uit 1996.....met een grijs
> kenteken.....nu wil ik een hondenrek plaatsen maar kan geen
> juiste vinden.
> Kan iemand mij info bieden hoe ik dit op kan lossen.
Discovery rijder

Bericht door Discovery rijder »

ER zit wel een bordje achterop.
En dat zelfde bordje hangt bij de voordeur.

Nooit meer collectanten of andere ongewenste gasten aan de deur.
Plaats reactie