Terschelling en landrovers

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
olifant

Terschelling en landrovers

Bericht door olifant »

Ik was 4 dagen op Terschelling en heb mijn ogen uitgekeken. Eerst dacht ik dat er een Landrover bijeenkomst was. En ik begon al te balen dat mijn auto nog op het vasteland stond. Maar navraag leerde mij dat er daar altijd zo bizar veel Landrovers rondrijden. Ik zat in een huisje langs de doorgaande route van West-Terschelling naar Midsland en zag er gewoon elke minuut eentje passeren.....
Maar wat ik me nou afvraag: wordt er ook nog in het terrein gereden met al deze auto's? Ik heb zelf niet veel mogelijkheden ontdekt op Terschelling. Buiten wat onverharde paden en natuurlijk het strand.

Groeten,
Esther
Jan Aart

Re: Terschelling en landrovers

Bericht door Jan Aart »

Esther,

Zie de website van de land rover club terschelling.

[lrct.fol.nl]

gr.

jan Aart

ex strandwacht op Terschelling
menno SIII 88 SIIA 88

Bericht door menno SIII 88 SIIA 88 »

nou das mooi dat die bestaat want vanaf aug 2005 hebben jullie er een nieuwe laro freak bij want dan kom ik bij jullie op het eiland wonen voor een jaar of 4

gr menno
Muddy

Bericht door Muddy »

Hey Menno,

Betekent dat elke week terreinrijden op Terschelling?? Om vervolgens naar 1 van die leuke discotheekjes te gaan......

Grt Tijn
olifant

Bericht door olifant »

Leuke foto's! Wel gaaf een eigen club op Terschelling. Die Landroverdag is vast een geweldige happening. Zal er echter niet bij zijn, want ik ben me dan aan het vermaken op IJsland!
D van Dokkum

Bericht door D van Dokkum »

Ik heb afgelopen jaar voor het eerst zelf mijn eigen 110 meegenomen naar Terschelling waar ik al mijn hele leven kom en zelfs getrouwd ben. En ik heb er een wereld tijd gehad, er zijn een aantal maanden dat je op het strand mag rijden (wel even een vergunning halen op het gemeentehuis). Vond ik het een hele leuke en nieuwe ervaring, zeker omdat er zoveel andere Land Rovers rijden.

groetjes Dennis.
Die net weer terug is uit Irak en die daar weer met erg veel plezier in de wolf xd heeft gereden.
jan aart

Bericht door jan aart »

Dennis,

Wat ga je doen in die 4 jaar ? (zeevaartschool o.i.d.)

gr.

Jan Aart
jo fo

Bericht door jo fo »

ik zie het wel allemaal op 8 augustus heb ingeschreven en de boot bestelt. voor heen en terug. Overnacht in Friesland.

jo fo li
menno SIII88 SIIA88

Bericht door menno SIII88 SIIA88 »

ik ga daar 4 jaar naar de zeevaart school
Plaats reactie