Exmoor Trim
Exmoor Trim
Wie importeerd er ook al weer spul van Exmoor Trim?? Kan er ff niet meer op komen namelijk...
Groet Edwin
(Modderkruiper, serieIII 88" diesel 1982)
[www.laro88.tk]
Groet Edwin
(Modderkruiper, serieIII 88" diesel 1982)
[www.laro88.tk]
Re: Exmoor Trim
staat op hun eigen site, bij Distributers:
Auto Re Ga, Daams 4x4 *Stockists* en Get Visual Landrovers
Jan Schober
Auto Re Ga, Daams 4x4 *Stockists* en Get Visual Landrovers
Jan Schober
Vrijdag zaterdag en zondag te zien bij Daams. opendagen ik ga ook kijken
jo
jo
't Is goedkoper bij een behoorlijke aanschaf om rechtstreeks te bestellen bij Exmoor
Jurjen
Jurjen
Ze wouden mij niet rechstreeks leveren, adviseerden om bij een van hun nederlandse distributeurs te informeren.
Je kunt natuurlijk wel bij paddock of craddock bestellen.
Groet, Victor
Je kunt natuurlijk wel bij paddock of craddock bestellen.
Groet, Victor
Ik heb vorige week rechtstreeks een huif gekocht bij Exmoor.
Een rondje bellen met de Nederlandse distributeurs leverde het volgende op:
Get Visual zit met de prijs net iets hoger dan Exmoor, Rega leverde liever van een ander merk, en Daams was veel duurder dan rechtstreeks kopen.
De laatste vertelde ook dat er "afspraken" (?) zijn w.b. verschil in prijzen voor de UK markt en de rest van de wereld, dat hij niet snapte dat ik rechtstreeks kon bestellen en daarover ging bellen.
Echter : ik heb Exmoor gemaild en een offerte voor de huif en verzending gevraagd, de prijs van de huif was gewoon de prijs van de website , verzending was 25 GBP.
Vervolgens gebeld, betaald per creditcard, en 2 dagen later huifje ontvangen.
Op de website worden geen 2 soorten prijzen genoemd (zou ook vreemd zijn), er worden ook geen uitzonderingen w.b. bestemmingen gemaakt, dus volgens mij is er geen enkele reden waarom Exmoor (Caroline) niet zou leveren
Jurjen
Een rondje bellen met de Nederlandse distributeurs leverde het volgende op:
Get Visual zit met de prijs net iets hoger dan Exmoor, Rega leverde liever van een ander merk, en Daams was veel duurder dan rechtstreeks kopen.
De laatste vertelde ook dat er "afspraken" (?) zijn w.b. verschil in prijzen voor de UK markt en de rest van de wereld, dat hij niet snapte dat ik rechtstreeks kon bestellen en daarover ging bellen.
Echter : ik heb Exmoor gemaild en een offerte voor de huif en verzending gevraagd, de prijs van de huif was gewoon de prijs van de website , verzending was 25 GBP.
Vervolgens gebeld, betaald per creditcard, en 2 dagen later huifje ontvangen.
Op de website worden geen 2 soorten prijzen genoemd (zou ook vreemd zijn), er worden ook geen uitzonderingen w.b. bestemmingen gemaakt, dus volgens mij is er geen enkele reden waarom Exmoor (Caroline) niet zou leveren
Jurjen
Hier wil ik ook nog even op reageren.
Wij zijn sinds het begin van dit jaar officieel dealer van Exmoortrim en hebben met hun de afspraak dat alle nederlandse klanten naar ons doorgestuurd worden.
Daarom hebben wij ook voorraad en maken wij reclame voor Exmoortrim en in opdracht van Exmoortrim.
Rechtstreeks bestellen is alleen mogelijk voor de dealers vermeld op de site van Exmoortrim.
Er bestaat wel een UK prijslijst en een Euro prijslijst.
Op de Exmoortrimsite staat ook vermeld " All prices are Recommended Retail Prices for the UK."
Desalniettemin Jurjen veel plezier met je nieuwe Hood.
Groeten Frank D
Wij zijn sinds het begin van dit jaar officieel dealer van Exmoortrim en hebben met hun de afspraak dat alle nederlandse klanten naar ons doorgestuurd worden.
Daarom hebben wij ook voorraad en maken wij reclame voor Exmoortrim en in opdracht van Exmoortrim.
Rechtstreeks bestellen is alleen mogelijk voor de dealers vermeld op de site van Exmoortrim.
Er bestaat wel een UK prijslijst en een Euro prijslijst.
Op de Exmoortrimsite staat ook vermeld " All prices are Recommended Retail Prices for the UK."
Desalniettemin Jurjen veel plezier met je nieuwe Hood.
Groeten Frank D
Dank, 't is een mooi "hoodje"
Overigens gun ik jullie de handel, echter snap ik niet waarom een "hood" bij jullie meer dan 100 euro meer moet kosten als bij je concollega Get Visual, en waarom wij in Nederland voor hetzelfde produkt veel meer zouden moeten betalen dan bij aanschaf in de UK.
Verzendkosten verklaren het verschil ten dele, ok. Maar de hood die ik in Engeland kocht voor 210 GBP (ong. 315 euro) , incl. verzending kost bij jullie dik over 400 euro.
Ben benieuwd naar je zienswijze, Jurjen
Overigens gun ik jullie de handel, echter snap ik niet waarom een "hood" bij jullie meer dan 100 euro meer moet kosten als bij je concollega Get Visual, en waarom wij in Nederland voor hetzelfde produkt veel meer zouden moeten betalen dan bij aanschaf in de UK.
Verzendkosten verklaren het verschil ten dele, ok. Maar de hood die ik in Engeland kocht voor 210 GBP (ong. 315 euro) , incl. verzending kost bij jullie dik over 400 euro.
Ben benieuwd naar je zienswijze, Jurjen
Hoi Jurjen,
De hood kost bij ons niet meer dan 400,- Euro want deze kost 352,- incl btw (109 3/4 sand kleur no windows als ik het goed heb)
Het verschil met Engeland is op Hoods ongeveer 30-40 euro. incl btw en verzendkosten maar voor dit verschil moeten wij de voorraad, service, garantie, wisselkoers(ponden naar euro's) enz. bekostigen.
Wat collega's rekenen kan ik niets aan doen maar ik weet voor mezelf dat ik er iets aan verdien en daarom zijn wij dealer van Exmoortrim en zoveel andere merken...
Dit is zo'n beetje mijn zienswijze.
groeten Frank D
De hood kost bij ons niet meer dan 400,- Euro want deze kost 352,- incl btw (109 3/4 sand kleur no windows als ik het goed heb)
Het verschil met Engeland is op Hoods ongeveer 30-40 euro. incl btw en verzendkosten maar voor dit verschil moeten wij de voorraad, service, garantie, wisselkoers(ponden naar euro's) enz. bekostigen.
Wat collega's rekenen kan ik niets aan doen maar ik weet voor mezelf dat ik er iets aan verdien en daarom zijn wij dealer van Exmoortrim en zoveel andere merken...
Dit is zo'n beetje mijn zienswijze.
groeten Frank D
OK , duidelijk, dan heb ik je (of een collega) echt verkeerd verstaan, waarvoor excuses
Jurjen
Jurjen
volgens mij is het verschil 40,- en dat vindt ik wel mee vallen, voor de door frank genoemde onkosten.
Jan Schober
Jan Schober
Bij Exmoor kost mijn huif 276 euro , bij Frank 352 euro ,in beide gevallen incl. BTW, in beide gevallen heb ik hem nog niet thuis! Ik vind het prijsverschil voor exact hetzelfde produkt groot.
Jurjen
Jurjen
ik niet, ik heb het ook niet nodig maar garantie is mij meer waard. Een keer problemen en je heb het verschil er uit. ik ga vrijdag even kijken voor de vloerbedeking.
jo
jo
Gekocht en blij. Jullie kunne nog tot maandag gaan kijken hij licht nog bij Frank D maar is van mij en komt er maandag in. En dan horen jullie we hoe het bevalt.
jo
jo