O-ring stuk
O-ring stuk
Beste mensen,
De o-ring in mijn carburatteur is kaduk.. Is er iemand die de officiele afmetingen weet? De mijne is namelijk nogal onmeetbaar geworden. Dan kan ik vanmiddag een nieuwe halen..
Groetjes Mike en een hoestende Bunny
De o-ring in mijn carburatteur is kaduk.. Is er iemand die de officiele afmetingen weet? De mijne is namelijk nogal onmeetbaar geworden. Dan kan ik vanmiddag een nieuwe halen..
Groetjes Mike en een hoestende Bunny
Re: O-ring stuk
Ja het is nog vroeg wat voor motor 
GRoet,
Martijn
[landrover.mine.nu]

GRoet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Haha,
Ik trek een blikkie rode stier open, stond vanmorgen om half 7 op maar het voelde als half 6 :O
groet,
martijn
[landrover.mine.nu]
Ik trek een blikkie rode stier open, stond vanmorgen om half 7 op maar het voelde als half 6 :O
groet,
martijn
[landrover.mine.nu]
Dat hebben ze hier helaas niet op kantoor.. Ik mag blij zijn dat er uberhaupt koffie ligt..
Ach, ik heb ook nog niks gegeten. Ik denk dat ik dan maar aan de koffieprut begin. Word je ook lekker schoon van..
Ach, ik heb ook nog niks gegeten. Ik denk dat ik dan maar aan de koffieprut begin. Word je ook lekker schoon van..
Haha suc6 mike.
VOlgens mij slaapt de rest van het prikbord nog.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
VOlgens mij slaapt de rest van het prikbord nog.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Het is ook schoftelijk vroeg.. Al schijn ik eraan gewend te moeten zijn..
Misschien moet ik toch maar met alu folie en vloeibare pakking in de weer tot ik een weber bemachtig..
Misschien moet ik toch maar met alu folie en vloeibare pakking in de weer tot ik een weber bemachtig..
Ik ben er ook nog maar stop met lezen, en hier schrijven moet gaan werken. Trouwens die ring heb ik niet ook niet nodig. Ik rij namelijk een diesel.
jo fo li
jo fo li
Hey jo,
Hoor je ook bij het stendersvroegvernootschap
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Hoor je ook bij het stendersvroegvernootschap
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Ja ik werk van 8,30 tot 12,00 en van 13,30 tot 18,00 in mijn zaak en dan zoals vele kleine ondernemers van 19,00 tot 22,00 uur en niet te vergeten op zondag van 12,30 tot 17,00uur. Maar niet elke zondag. Ik probeer natuurlijk met iets minder te doen maar ja lukt niet altijd. Nou zondag dan niet (of is het kontoleren van de route en het slepen van auto's ook werken) nee dus das hobby.
jo fo li
jo fo li