Na 2x mijn waterpomp verwijderd te hebben lekt dat shit ding nog steeds....
Nieuwe pomp afgevlakt motor deel ook schoongemaakt gevlakt...
Nieuwe pakking gesneden van speciaal pakkingmateriaal dat tot 160 graden en heel veel bar kan hebben..... vloeibare pakking er tussen ...
En nog kl*te lekkage. Ik denk dat ik nu de oude pomp probeer te slopen en het lager van het nieuwe deel in de oude zet. En de oude terugmonteer.Is nu echt alles krom bij zo'n kl*te landrover?
Zo ik heb gezegt.. werk je zorgvuldig en secuur en dan is het nog niks. Ik heb helaas niet de tijd om 2 1/2 dag bezig te zijn met de waterpomp.
Woensdag weer verder.. als ik tijd heb. I will prevail.
Zo niet rij ik die hele Laro de westerschelde in .... heeft ie genoeg waterkoeling.
Martin
Niet gelukt...
Re: Niet gelukt...
De westerschelde, zeg me dan waar dal haal ik hen er wel voor je er uit. Trouwens ik heb voorge week ook een nieuwe waterpomp er op gezet met alleen vloeibare paking en geen andere. Wel een nacht laten staan voor dat het water er in kwam, en de pakking is voor 260grade en waterafstotend. Hoefde niet te wachten maar je weet maar nooit vandaar. Daarom is de pomp van mij te koop, alleen het lager is versleten.
jo fo li
jo fo li
Ik denk dat mijn nieuwe pomp kromgetrokken is... zal wel slecht hout zijn.
Martin
Martin
Ik durf het niet aan met alleen vloeibare pakking. Maar het ziet er naar uit dat ik dat misschien maar eens ga proberen. Ik heb van dat dure spul op sileconen basis. Zou het beste zijn vertelde ze me. Het binnenwerk over zetten lukt ook niet zo te zien omdat alleen aanmekaar geklonken is.
Groet,
Martin
Groet,
Martin