Kan iemand mij een fotootje of link mailen van een bevestiging van een lierkabel op een drum van een Warn lier? Ik heb zelf een Superwinch Huskey en daar word de kabel bevestigd met een punt i.p.v. een oog. Nu wil ik een liertouw monteren i.p.v. een stalen kabel, maar op internet zit op de touwen van Amsteel allemaal een oog i.p.v. een punt. Misschien kan ik mijn drum aanpassen zodat ik ook een oog kan bevestigen.
Marco
lierkabelbevestiging Warn/Superwinch
Re: lierkabelbevestiging Warn/Superwinch
Marco
Links op je trommel een lus lassen van matriaal rond 8 mm, en hier je liertouw doorheen steken na ongeveer een halve meter probeer je met een stuk rond in de kern van het touw te komen over een afstand van ongeveer een meter. Plak met plakband het einde van het touw aan het stuk rond en trek dit door de kern van het touw. Wanneer je het nu gaat belasten trekt het zichzelf vast.
Zo heb ik het bij mij gedaan.
Succes Eric
Links op je trommel een lus lassen van matriaal rond 8 mm, en hier je liertouw doorheen steken na ongeveer een halve meter probeer je met een stuk rond in de kern van het touw te komen over een afstand van ongeveer een meter. Plak met plakband het einde van het touw aan het stuk rond en trek dit door de kern van het touw. Wanneer je het nu gaat belasten trekt het zichzelf vast.
Zo heb ik het bij mij gedaan.
Succes Eric