Bij het stellen van de uitslag van het stuurmechanisme van mijn LW is een van de boutjes (uiteraard!) gebroken. Nu heb ik al het advies (waarvoor mijn dank) om er een moer op te lassen, ik heb daarvoor woensdag een afspraak met een lasapparaat.
Ik vind het echter op zich geen solide constructie om de stuuruitslag zo in te stellen en heb een idee wat mij beter lijkt: de boutjes in de swivels die de stuuruitslag beperken raken op een stalen lipje dat op de as vast zit. Mijn idee is om dit lipje te vervangen door een iets langer exemplaar, waarin dan in het naar voren uitstekende deel een gat rond 9 voor een bout M8, met een moer aan beide zijden van het lipje. Dat geeft een steviger instelmechanisme dan de huidige 1/4" bout in de swivel. Mag dit van de APK keurmeesters, heeft iemand enig idee?
Dank voor jullie antwoord.
groet,
John
stuur uitslag
Re: stuur uitslag
hoi john,
Dit mag gewoon mits het maar degelijk gebeurd.
Cheer sBowy
Dit mag gewoon mits het maar degelijk gebeurd.
Cheer sBowy
Alles mag, als je banden maar niet tegen de veren aankomen tijdens de keuring.
Frans Bonnes
Frans Bonnes
haha idd ik ging met 6.00x16 bandjes naar de keuring en ze keken wel raar en begrepen dat dat niet de standaard uitrusting was maar hebben hem wel goedgekeurd! (in mijn toenmalige setje modderbandjes had ik nl een scheurtje in de wang.... )
Cheers Bowy
Cheers Bowy