M1 eisen personenauto's
M1 eisen personenauto's
I.v.m. herkeuren van mijn LW van grijs naar geel ben ik de manschappenbanken aan het terugplaatsen. Auto (LW '73). Gordels zouden niet verplicht zijn.
1.Tips en tricks inzake omkeuring ( aandachtspntn)?
2.Weet iemand waar ik de M1 eisen personenauto's kan vinden?
Alvast bedankt!!
gr.
LW
1.Tips en tricks inzake omkeuring ( aandachtspntn)?
2.Weet iemand waar ik de M1 eisen personenauto's kan vinden?
Alvast bedankt!!
gr.
LW
Re: M1 eisen personenauto's
Zou je dat wel doen... in het kader van dat ze oldtimers nu wel in de wegenbelasting willen hebben... gaat een smak geld kosten per maand een 1500 kg auto op geel.
Groet,
Martin
Groet,
Martin
Dat is toch nog steeds niet bevestigd? Ik heb ook gehoord dat het alleen om de auto's met een LPG installatie zou gaan. Verder zal het nog lastig zijn om dit met terugwerkende kracht in te gaan stellen...
Ah ok... ik heb het alleen van horen zeggen... zou het wel erg kinderachtig vinden als het doorgang zou hebben.. ach ja we wonen in Nederland.. het land waar je geen pleziertje gegunt wordt zonder dat de regering er zich mee gaat bemoeien.
Helaas is het toch een afgevaardiging waar we zelf voor gestemt hebben. Misschien moet ik eens gaan terreinrijden in Wassenaar en Den Haag.... zijn er nog meer liefhebbers die wat tuinen zomerklaar willen maken? Dan zorg ik voor de gevulde koeken.
Ja zal maar een 3400 kg Daf YA126 hebben op geel kenteken... die rijden gewoon op benzine of lpg.
Groet,
Martin
Helaas is het toch een afgevaardiging waar we zelf voor gestemt hebben. Misschien moet ik eens gaan terreinrijden in Wassenaar en Den Haag.... zijn er nog meer liefhebbers die wat tuinen zomerklaar willen maken? Dan zorg ik voor de gevulde koeken.
Ja zal maar een 3400 kg Daf YA126 hebben op geel kenteken... die rijden gewoon op benzine of lpg.
Groet,
Martin
De olttimer regeling in Nederland is jaren terug veranderd omdat deze niet volgens de europeesche norm was. Zelfde geld voor de camper regeling. Dus als er wat gaat veranderen, dan gaat dit in europeesch verband, en zo ver zijn ze nog niet.
Wat is die europese norm ..weer zo'n 20 dagen kaart ofzo?
Ik dacht dat Europees gezien de wagens 30 jaar of ouder moesten zijn om vrij van wegenbelasting te zijn. Tegen de tijd dat ze dat in Brussel voor elkaar hebben zijn de meeste Series 3 al 30 jaar........
Ook wil men maar steeds aan de grijs kentekenregeling sleutelen......ook daar weet men geen raad mee.
Noud 88 (een 88 van 26 en een 88 LW van 27 jaar oud...)
Ook wil men maar steeds aan de grijs kentekenregeling sleutelen......ook daar weet men geen raad mee.
Noud 88 (een 88 van 26 en een 88 LW van 27 jaar oud...)
Het is eenvoudiger een LW op geel dan op grijs te krijgen i.v.m. de laadruimte.
Mijn buurman heeft een LW op geel en dat is zonder problemen verlopen.
Auto moet op zijn minst APK waardig zijn. De reminrichting moet aan iets meer eisen voldoen.
Succes!
Mijn buurman heeft een LW op geel en dat is zonder problemen verlopen.
Auto moet op zijn minst APK waardig zijn. De reminrichting moet aan iets meer eisen voldoen.
Succes!