ambulancetreffen
ambulancetreffen
dit jaar is het ambulancetreffen in nederland heeft er iemand ideeen wat betrefd organisatie, bezigheden, plaats en dergelijken hoor ik het graag
aart
aart
Re: ambulancetreffen
Aart,
Bij deze meld ik me aan op het ambulancetreffen voor komend jaar samen met jou te organiseren (tenzij mede ambulancers hier ernstig bezwaar tegen maken).
Jan
"de ambu man"
Bij deze meld ik me aan op het ambulancetreffen voor komend jaar samen met jou te organiseren (tenzij mede ambulancers hier ernstig bezwaar tegen maken).
Jan
"de ambu man"
we hebben het er over vandeweek onder de koffie kun je metteen mijn parabolen zien
aart
aart
Als jullie het willen organiseren, graag, ik hoor het wel als jullie mijn hulp nodig hebben.
Groeten, Victor Rutten
seriesIII 109 ambulance "Dwarsligger"
Groeten, Victor Rutten
ok victor maar dan word het waarschijnlijk wel in het zuiden van het land maar dat is altijd nog beter als duitsland. en bovendien ook beter voor onze duitse vrienden
aart
aart
Waneer is het gepland (ongeveer), dan kan ik hopelijk met het vliegende schuurtje die kant op komen.
Dennis B.
Dennis B.
Ben benieuwd. We zullen erbij zijn deze keer! Aart ik ben erg interesseerd in je parabolen. Ik zit er sterk over te denken.....tevens een schijfremconversie....?
Grt Bas
Grt Bas
Ha die Dennis,
Het wordt waarschijnlijk weer ergens in oktober.
Een echt najaars treffen dus.
Groeten, Victor Rutten
Het wordt waarschijnlijk weer ergens in oktober.
Een echt najaars treffen dus.
Groeten, Victor Rutten
laat maar horen wanneer je het wilt hebben iedereen dan kan ik er een beetje rekening mee houden in ieder geval in het najaar
aart
aart
ik wil ook komen !!!!!!!!!!!
dus ik hoor wel wat waar en waneer.
dus ik hoor wel wat waar en waneer.
Hoi allemaal,
Wij zijn ook weer van de partij (evt. bereid om een en ander mee te helpen organiseren).
Groet,
+--------
|_____|__\___
\_ ___|__|___}
"(_)""""""(_)"
1981 SIII ambulance 2.25 diesel "de Noorderreis"
Phillip
Wij zijn ook weer van de partij (evt. bereid om een en ander mee te helpen organiseren).
Groet,
+--------
|_____|__\___
\_ ___|__|___}
"(_)""""""(_)"
1981 SIII ambulance 2.25 diesel "de Noorderreis"
Phillip
he phillip ik neem aan dat de ijslandreis geregeld is aan je nicklname te zien gaaf man
aart
aart