Oproep voor video opnames Prikkerdagen
Oproep voor video opnames Prikkerdagen
Ik ben op zoek naar video opnames van de prikkerdagen van afgelopen jaar en dit jaar.
De bedoeling is om van alle opnames een compilatie te maken en deze op DVD te zetten.
Deze zal terzijner tijd als prikkerDVD aangeboden worden op dezelfde manier als de PrikkerCD's.
Het liefst heb ik de onbewerkte video opnames op DV tape of als geimporteerde AVI file (nog niet bewerkt of gecomprimeerd).
Groeten, Victor Rutten
seriesIII 109 ambulance "Dwarsligger"
De bedoeling is om van alle opnames een compilatie te maken en deze op DVD te zetten.
Deze zal terzijner tijd als prikkerDVD aangeboden worden op dezelfde manier als de PrikkerCD's.
Het liefst heb ik de onbewerkte video opnames op DV tape of als geimporteerde AVI file (nog niet bewerkt of gecomprimeerd).
Groeten, Victor Rutten
seriesIII 109 ambulance "Dwarsligger"
Re: Oproep voor video opnames Prikkerdagen
Mijn tape van het 1e jaar heb je nog als het goed is.
Dennis B.
Dennis B.
Klopt, die gaan we ook gebruiken.
Groet, Victor
Groet, Victor
Hé Aart,
Ik heb Victor mijn '03 en '04 film materiaal al gestuurd en overigens ook stukken uit onze Valkenswaard rit. Van mij mogen de volle 120 minuten vol...!!!
Zie onderonsje met Victor en Aad:
[www.prikpagina.nl]
Dus het "Sue en Leopold" fragment zal ook wel op de DVD komen.
Overigens... Ik heb ook andere Prikkers zien filmen... Als iemand weet wie er ook een video camera hanteerde, tip dan deze persoon van deze oproep!
Dus Aart, toch bedankt voor je opmerkzaamheid.
Jan
Ik heb Victor mijn '03 en '04 film materiaal al gestuurd en overigens ook stukken uit onze Valkenswaard rit. Van mij mogen de volle 120 minuten vol...!!!
Zie onderonsje met Victor en Aad:
[www.prikpagina.nl]
Dus het "Sue en Leopold" fragment zal ook wel op de DVD komen.
Overigens... Ik heb ook andere Prikkers zien filmen... Als iemand weet wie er ook een video camera hanteerde, tip dan deze persoon van deze oproep!
Dus Aart, toch bedankt voor je opmerkzaamheid.
Jan
Victor ik heb ook nog 40 minuten opname van de prikersdag maar die staan op Digital8. 40 minuten RAW AVI is meer als 10GB aan informatie, ik zal de beste stukken er uithalen en op cd's branden. Of ik kan ook alles op een 20GB harddisk zetten en je die toe sturen. wat vind jij het makelijkst?
Martin Merts
LR S2a 88" 1965 'Pumba'
Martin Merts
LR S2a 88" 1965 'Pumba'