Range Rover 1971: Goedgekeurd!
Geplaatst: vr 26 mar 2004, 20:51
Het is gelukt, na een half jaar slijpen, lassen, slaan, sleutelen, schuren, polyesteren, vloeken, verven, spuiten, internetten,kopen en bekleden is mijn Range Rover uit 1971 goedgekeurd. Mede door de tips die ik via het prikbord heb gekregen heb ik alles zelf kunnen doen, en daardoor ook heel veel geleerd. (onder andere de remmen, deze werken weer prima)
Nu begint het rijden, ik moet nog behoorlijk wennen want het stuur zit rechts. Bij deze eerste keer tanken stapte ik dus prompt aan de verkeerde kant in. En wat draait een Range Rover kort, het bordje "benzine-diesel" wat voor de pomp stond heb ik een beetje bijgericht.
Ook hoor ik overal geluiden en rammeltjes, en wil de gasinstallatie nog niet helemaal (ik hoop dat het alleen lucht is, de auto heeft bijne anderhalf jaar stilgestaan). Intussen blijkt er een stekkertje losgetrild van de dynamo, dus na mijn eerste wat langere rit was de accu leeg. Gelukkig voor mijn huis, zodat de oplader er op kon. Duwen heeft met 1825 kg niet zo veel zin lijkt me.
Dus iedereen bedankt voor de tips, en see you on the road !
Jaap Baars
Nu begint het rijden, ik moet nog behoorlijk wennen want het stuur zit rechts. Bij deze eerste keer tanken stapte ik dus prompt aan de verkeerde kant in. En wat draait een Range Rover kort, het bordje "benzine-diesel" wat voor de pomp stond heb ik een beetje bijgericht.
Ook hoor ik overal geluiden en rammeltjes, en wil de gasinstallatie nog niet helemaal (ik hoop dat het alleen lucht is, de auto heeft bijne anderhalf jaar stilgestaan). Intussen blijkt er een stekkertje losgetrild van de dynamo, dus na mijn eerste wat langere rit was de accu leeg. Gelukkig voor mijn huis, zodat de oplader er op kon. Duwen heeft met 1825 kg niet zo veel zin lijkt me.
Dus iedereen bedankt voor de tips, en see you on the road !
Jaap Baars