Strand Heem ??
Strand Heem ??
Wie van de prikkers is ook lid van 4X4 Het Noorden (van JC weet ik het) en gaat morgen ook naar het zanddepot bij strand Heem ??
Tinus "90" Tiid-Rôver 2,5D
Re: Strand Heem ??
Ja, Wij komen met Ploertje. Weet alleen niet hoelaat. Moeten eerst nog nieuwe veren ophalen in coevorden en daarna gaan we die kant op.
Is wel een mooi terrein om te rijden.
Dus tot morgen?.
Irene en Richard
Is wel een mooi terrein om te rijden.
Dus tot morgen?.
Irene en Richard
Zien we je daar wel, jij rijdt met die blauwe 90, toch?
Ik vermoed dat wij er pas in begin van de middag zijn. Gaan er nog meer prikkers?
Ik vermoed dat wij er pas in begin van de middag zijn. Gaan er nog meer prikkers?
Jan-Cor is volgens mij baancommisaris bij 4X4 Het Noorden, die zal er dus ook wel zijn.
Ja blauwe "90"
Ja blauwe "90"
JA,
ik ga ook heen, ik ken jullie nog niet van gezicht, maar ik ben er rond 10.00 uur met m'n Series IIa 88 die ik daar te koop neerzet, es kijken of daar gegadigden zijn.
Durk
ik ga ook heen, ik ken jullie nog niet van gezicht, maar ik ben er rond 10.00 uur met m'n Series IIa 88 die ik daar te koop neerzet, es kijken of daar gegadigden zijn.
Durk
HEe Durk,
Heb ik wat gemist? gaat ie weg?
Wat komt ervoor terug?
Cheer sBowy
Heb ik wat gemist? gaat ie weg?
Wat komt ervoor terug?
Cheer sBowy
he Bowy,
Ik zoek een 90Td, voor dagelijks gebruik, als 2e auto.
M'n 88 is nog behoorlijk orgineel, dus hopelijk is er een liefhebber voor te vinden. Ik zal em naast marktplaats ook nog even op 't pribord plaatsen...
Durk
Ik zoek een 90Td, voor dagelijks gebruik, als 2e auto.
M'n 88 is nog behoorlijk orgineel, dus hopelijk is er een liefhebber voor te vinden. Ik zal em naast marktplaats ook nog even op 't pribord plaatsen...
Durk