de blauwe afkeur
de blauwe afkeur
hoi allemaal,
Nou het was weer jammer van de inspanning want hij is afgekeurd.
De rede was dat mijn gordels war rafeltjes vertoonde en dat de achterschokbrekerrubbers (15 maal) versleten waren.
Ik ga dus nu even kijken of ik zelf mijn gordels welke in de stoelen zitten kan vervangen. De rubbers lijkt mij geen probleem.
Tot zover deel 1 van de APK.
groetjes gilco]
RR85 Blue Ranger
Nou het was weer jammer van de inspanning want hij is afgekeurd.
De rede was dat mijn gordels war rafeltjes vertoonde en dat de achterschokbrekerrubbers (15 maal) versleten waren.
Ik ga dus nu even kijken of ik zelf mijn gordels welke in de stoelen zitten kan vervangen. De rubbers lijkt mij geen probleem.
Tot zover deel 1 van de APK.
groetjes gilco]
RR85 Blue Ranger
Re: de blauwe afkeur
hai gilco.
helaas, hoop dat het een beetje zal lukken en dan wel goedgekeurd.
mijn lw gaat zaterdag naar rb voor een nieuwe brandtstofpomp en een apk ben benieuwd.
groet mario/mallow
helaas, hoop dat het een beetje zal lukken en dan wel goedgekeurd.
mijn lw gaat zaterdag naar rb voor een nieuwe brandtstofpomp en een apk ben benieuwd.
groet mario/mallow
Gilco,
de inspanningen zijn uiteraard niet te vergeefs, zonder de inspanning waarschijnlijk een heleboel afkeurpunten meer.
Gordels zijn op dit moment een HOT-item bij APK-keuringen: er mogen geen pluisjes en rafels aan zitten, anders afkeurpunt.
Schokbrekerrubbers is iets wat je zelf had kunnen zien.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
de inspanningen zijn uiteraard niet te vergeefs, zonder de inspanning waarschijnlijk een heleboel afkeurpunten meer.
Gordels zijn op dit moment een HOT-item bij APK-keuringen: er mogen geen pluisjes en rafels aan zitten, anders afkeurpunt.
Schokbrekerrubbers is iets wat je zelf had kunnen zien.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
hai noud.
mijn pomp lekt tussen het smallere bovendeel en het dikke middenstuk aan de bovenzijde, dit zit geperst dus kun je er niets aan doen helaas dus een andere is de enigste optie.
groeten mario/mallow
mijn pomp lekt tussen het smallere bovendeel en het dikke middenstuk aan de bovenzijde, dit zit geperst dus kun je er niets aan doen helaas dus een andere is de enigste optie.
groeten mario/mallow
Ik dacht dat er bij jou nooit wat kapot ging ? dus toch. gna 
Vico ( 110 )

Vico ( 110 )
hai vico.
echt kapot istienie hij lekt een beetje en daarmee kom je niet door de apk
groeten mario
echt kapot istienie hij lekt een beetje en daarmee kom je niet door de apk
groeten mario