Als een zonnetje.....

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Maarten B

Als een zonnetje.....

Bericht door Maarten B »

loopt het motortje weer vanaf 1900 uur vanavond. In een keer starten na een (bijna) complete revisie van mijn 2,5l benzineblok.

Greetz, Maarten
Guido Batens

Re: Als een zonnetje.....

Bericht door Guido Batens »

Maarten,

Zat bij deze revisie ook de revisie van jecarburateur..?
Ik heb eenzelfde blok en moet mijn carburateur een grondig onder handen gaan nemen.
Hoe ben jij aan materiaal hiervoor gekomen.?

Guido
Maarten B

Bericht door Maarten B »

Hoi Guido,

De carb is nog geen 6 maanden oud. Ik heb hem in Amerika besteld omdat dit stukken goedkoper is (was?) dan in Nederland of Engeland.
Aan de carb dus niets gedaan. Ik heb wel een Haynes manual voor Weber carbs. Zal eens kijken of de 32/34DTML zoals standaard op de 2,5l benzinemotoren zit erin staat. Zelf heb ik nu een 32/36DGV gemonteerd=meer vermogen.

Als ik iets vind wil ik wel een kopie voor je maken. Er staat geloof ik ook precies beschreven hoe je de carb kan reviseren.

Greetz, Maarten
Guido Batens

Bericht door Guido Batens »

Als je dot wilt doen zou dat geweldig zijn.

Ik heb inderdaad verschillende carb sites uit amerika gezien. Waar heb jij die van jou besteld..?

En hoe weet je welke carb op de moter past..?

Groet,

guido
Maarten B

Bericht door Maarten B »

www.piercemanifolds.nl

Hadden de 32/34, de laatste keer dat ik keek in de opruiming voor gereduceerd tarief.

greetz, Maarten
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Super man dat hij weer loopt als een zonnetje! Wil bij de volgende meeting graag een keer meerijden dan kan ik eens kijken of ik het ook de moeite waard vindt....

Cheers Bowy
Maarten B

Bericht door Maarten B »

Altijd goed!

Greetz, Maarten
Plaats reactie