afscheid nemen doet pijn*snik*
afscheid nemen doet pijn*snik*
met pijn in mijn hart en natte ogen heb ik vanmiddag afscheid genoen van mijn trouwe defender 90 td "hannibal"
ik heb er 9 maanden met het grootste plezier van de wereld in rondgereden .iedere keer als ik achter dat te grote stuurwiel dat te dicht bij je torso staat kroop kwam er een glimlach op mijn gezicht.
ik heb hem weg gedaan omdat ik voor mijn werk meer km moet gaan rijden. ipv veldhoven-eindhoven wordt het veldhoven-oss.
ik ben nu dus op zoek naar een ander "grijs"vervoermiddel geen vervanging want hoe kan je nou een laro vervangen??
nu dus laro-loos maar ik weet zeker zodra de mogelijkheid zich aandient kom er weer eentje op de oprit te staan, waarschijnlijk iest in de zin van een 330tdi of beter nog een td5. maar voorlopig behelpen met een berlingo-achtig iests.
dat ik nu geen laro-rijder meer ben wil niet zeggen dat ik de gebeurtenissen op de prikkerspagina niet meer volg.
groetjes van een beetje verdrietige michiel
ik heb er 9 maanden met het grootste plezier van de wereld in rondgereden .iedere keer als ik achter dat te grote stuurwiel dat te dicht bij je torso staat kroop kwam er een glimlach op mijn gezicht.
ik heb hem weg gedaan omdat ik voor mijn werk meer km moet gaan rijden. ipv veldhoven-eindhoven wordt het veldhoven-oss.
ik ben nu dus op zoek naar een ander "grijs"vervoermiddel geen vervanging want hoe kan je nou een laro vervangen??
nu dus laro-loos maar ik weet zeker zodra de mogelijkheid zich aandient kom er weer eentje op de oprit te staan, waarschijnlijk iest in de zin van een 330tdi of beter nog een td5. maar voorlopig behelpen met een berlingo-achtig iests.
dat ik nu geen laro-rijder meer ben wil niet zeggen dat ik de gebeurtenissen op de prikkerspagina niet meer volg.
groetjes van een beetje verdrietige michiel
Re: afscheid nemen doet pijn*snik*
Ola Hombre!
Zware dag vandaag Juliana "verhuisd"en jij je auto vaarwel gezegd, das nie mis. Maar gelukkig viel het weer mee vandaag!
Adios Henk.
Zware dag vandaag Juliana "verhuisd"en jij je auto vaarwel gezegd, das nie mis. Maar gelukkig viel het weer mee vandaag!
Adios Henk.
yep, life ain't alway peachy as they say.
ik kan in iedergeval zegen dat hij bij mij een goed, maar kort leven heeft gehad.
hoop nu dat hij het bij zijn volgende baas en baasinnetje ook heeft.
een landrover bezit je niet, je bent slechts een tussenstop in zijn bestaan....
ofzo iets, je snapt wel wat ik bedoel
mazzel michiel
ik kan in iedergeval zegen dat hij bij mij een goed, maar kort leven heeft gehad.
hoop nu dat hij het bij zijn volgende baas en baasinnetje ook heeft.
een landrover bezit je niet, je bent slechts een tussenstop in zijn bestaan....
ofzo iets, je snapt wel wat ik bedoel
mazzel michiel
Eens een laro rijder, altijd een laro rijder!!!
Sterkte, maar wel op naar de volgende!
groeten van Michel
LR90
Sterkte, maar wel op naar de volgende!
groeten van Michel
LR90
Mooi gesproken Michiel! ik heb de mijne echter 10 jaar geleden gekocht [nieuw] en ik ben er zo gek mee dat hij me waarschijnlijk overleeft. MICHIEL schreef:
>
> yep, life ain't alway peachy as they say.
> ik kan in iedergeval zegen dat hij bij mij een goed, maar
> kort leven heeft gehad.
> hoop nu dat hij het bij zijn volgende baas en baasinnetje ook
> heeft.
> een landrover bezit je niet, je bent slechts een tussenstop
> in zijn bestaan....
> ofzo iets, je snapt wel wat ik bedoel
> mazzel michiel
>
> yep, life ain't alway peachy as they say.
> ik kan in iedergeval zegen dat hij bij mij een goed, maar
> kort leven heeft gehad.
> hoop nu dat hij het bij zijn volgende baas en baasinnetje ook
> heeft.
> een landrover bezit je niet, je bent slechts een tussenstop
> in zijn bestaan....
> ofzo iets, je snapt wel wat ik bedoel
> mazzel michiel
Ach voor je het weet heb je er weer een.
Mijn eerste (109 SIII ex-leger) moest ik ook na een half jaar weer wedoen. Na een jaar was er weer een 109 SIIA en nu staat er inmiddels een mooie 90 TD voor de deur.
Succes en sterkte
Jeroen 90 TD
Mijn eerste (109 SIII ex-leger) moest ik ook na een half jaar weer wedoen. Na een jaar was er weer een 109 SIIA en nu staat er inmiddels een mooie 90 TD voor de deur.
Succes en sterkte
Jeroen 90 TD