he yuri ben je nog on line, sorry dat ik ff nix van me heb laten horen maar had andere dingen aan mijn kop. ik weet ook niet zeker meer of ik zondag ga. de zau doet het slecht (remmen en een slippende koppeling)
aart
he yuri
Re: he yuri
He Aart,
Dat is jammer. Wordt het konvooi weer een stukje kleiner als je niet mee gaat.......
Ik haak aan bij het Van der Valk hotel in Eindhoven. 9.00 uur.
Groet,
Jeroen en Hanneke 90 TD
Dat is jammer. Wordt het konvooi weer een stukje kleiner als je niet mee gaat.......
Ik haak aan bij het Van der Valk hotel in Eindhoven. 9.00 uur.
Groet,
Jeroen en Hanneke 90 TD
Aart,
als je op tijd bij het Van der Valk hotel in Eindhoven bent (dus ruim voor 9 uur), kun je met me meerijden!
Roel
als je op tijd bij het Van der Valk hotel in Eindhoven bent (dus ruim voor 9 uur), kun je met me meerijden!
Roel
Ik heb Aart ondertussen nog ff aan de lijn gehad. hij komt naar Boxtel (testritje) als het gaat rijd'ie met z'n eigen wagen werder, anders pringt'ie bij mij aan boord.
De familie van Louis Rosendahl gaat ook mee; Maria, Jonne en waarschijnlijk een oom. natuurlijk in de mooie 109D Hardtop waar Louis zoveel werk in heeft gestoken. zij haken ergens tussen Boxtel en De Lucht aan.
[www.prikpagina.nl]
tot morgen allemaal.
ik sta rond 9:20 op het viaduct Boxtel-Noord
grtz,
Yuri
SIII 109D
De familie van Louis Rosendahl gaat ook mee; Maria, Jonne en waarschijnlijk een oom. natuurlijk in de mooie 109D Hardtop waar Louis zoveel werk in heeft gestoken. zij haken ergens tussen Boxtel en De Lucht aan.
[www.prikpagina.nl]
tot morgen allemaal.
ik sta rond 9:20 op het viaduct Boxtel-Noord
grtz,
Yuri
SIII 109D
Klasse Yuri,
Dat doet met goed om te horen, zie jullie morgen.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
Dat doet met goed om te horen, zie jullie morgen.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"