ook als nog niet lid???
ook als nog niet lid???
Ik was benieuwd of ik, ontdanks dat ik materealistisch gezien nóg niet, maar geestelijk ZEKER wel, bij de "familie" hoor ook ff een kijkje mag nemen in Amsterdam.......uhhhh Naarden?? T lijkt me erg gaaf om mijn faforieten daar allemaal in blinkende conditie te zien schitteren!!!!!!
groet "een all time fan" van de Land Rovers
groet "een all time fan" van de Land Rovers
Re: ook als nog niet lid???
Hoi Toon,
Neem hier eens een kijkje?
[beta.prikpagina.nl]
Tot zondag!
Cheers Bowy
Neem hier eens een kijkje?
[beta.prikpagina.nl]
Tot zondag!
Cheers Bowy
dank je wel man, ik voel me nu al helemaal thuis in de "familie" 
tot volgende week!!

tot volgende week!!
Toon een lidmaatschap hebben we niet,de meeste van ons zijn wel zo gek als een ..... van de Laro we zijn dan ook bijna allemaal besmet met het Larovirus.
Als ik het prikbort mag om schrijven: een groep Landroverfanaten die anderen graag hun landroverliefde over willen brengen,vele van ons kennen elkaar dan ook en allerlei hand en spandiensten worden dan ook verzorgd.
Samenvattend: een los zooitje waar men meer voor elkaar over heeft dan welke officiële landroverclub dan ook
Groeten Theo Kaufmann/Disco & Big Spender
Als ik het prikbort mag om schrijven: een groep Landroverfanaten die anderen graag hun landroverliefde over willen brengen,vele van ons kennen elkaar dan ook en allerlei hand en spandiensten worden dan ook verzorgd.
Samenvattend: een los zooitje waar men meer voor elkaar over heeft dan welke officiële landroverclub dan ook

Het enigste wat wij allemaal gemeen hebben is trek in gevulde koeken en koffie :+
1 grote LEUT familie.
En vergeet je fototoestel niet !
Grtz,
Arie
SIII88 Ducktarie
##### Big Spender ######

Grtz,
Arie
Als aanvulling Toon:
Prikpagina kent geen leden.
We zijn allemaal Larofiel, met en zonder Laros, en dat is juist het unioeke van deze pagina. Gewoon heel erg enthousiaste mensen, met een gezamelijke hobby:
LandRover !!!
Wees welkom zondag 21 maart.
Groet
Jans Kinds
FreeTD4 oto maatje
RRV8 my name is(nog) nobody
Prikpagina kent geen leden.
We zijn allemaal Larofiel, met en zonder Laros, en dat is juist het unioeke van deze pagina. Gewoon heel erg enthousiaste mensen, met een gezamelijke hobby:
LandRover !!!
Wees welkom zondag 21 maart.
Groet
Jans Kinds
FreeTD4 oto maatje
RRV8 my name is(nog) nobody
Nee die verhuisd de zaterdag daarvoor van Mijdrecht naar Berkel & Rodenrijs in afwachting van een sleutelplaats/de papieren
Ik vind het een beetje teveel om hem er achteraan te zeulen naar Naarden en weer terug
maar ik zet van de grote verhuizing nog wel wat foto's opút prikbord
Ik vind het een beetje teveel om hem er achteraan te zeulen naar Naarden en weer terug
maar ik zet van de grote verhuizing nog wel wat foto's opút prikbord
Hey Theo... spreek wel namens jezelf :-p .... ik ben volkomen normaal na mijn therapie afgerond te hebben.
Tot in Naarden Toon.
Groet,
Martin
Tot in Naarden Toon.
Groet,
Martin