nieuwe defender + olifant
nieuwe defender + olifant
Eindelijk is het dan zover: we hebben gister een defender 110 uit 2000 gekocht! Helaas moeten we nog een paar weken wachten voor we hem ook daadwerkelijk kunnen gebruiken want hij moet nog wel worden omgebouwd naar grijs kenteken.
Hopelijk staat ie gereed voor de 21e en kan de vuurdoop plaatsvinden op de prikkersdag.....
Nou ja, de echte vuurdoop krijgt de auto van de zomer, als we ermee gaan rijden door de binnenlanden van IJsland. Overigens heb ik laatst al een berichtje geplaats op het prikbord m.b.t. IJsland en kreeg toen commentaar dat IJsland te koud was voor olifanten. Als olifantenliefhebber ben ik daarom natuurlijk extra verheugd met mijn Hannibal roofrack MET olifanten logo. Kan ik toch een olifantje meenemen die het niet koud krijgt....
Ik begrijp van de echte fanaten op dit prikbord dat je je Landrover ook een naam moet geven. Suggesties????
Hopelijk staat ie gereed voor de 21e en kan de vuurdoop plaatsvinden op de prikkersdag.....
Nou ja, de echte vuurdoop krijgt de auto van de zomer, als we ermee gaan rijden door de binnenlanden van IJsland. Overigens heb ik laatst al een berichtje geplaats op het prikbord m.b.t. IJsland en kreeg toen commentaar dat IJsland te koud was voor olifanten. Als olifantenliefhebber ben ik daarom natuurlijk extra verheugd met mijn Hannibal roofrack MET olifanten logo. Kan ik toch een olifantje meenemen die het niet koud krijgt....
Ik begrijp van de echte fanaten op dit prikbord dat je je Landrover ook een naam moet geven. Suggesties????
Re: nieuwe defender + olifant
Je zou het in de richting van de olifanten en Hannibal kunnen zoeken, Tarzan films misschien? Tusk? (als in slagtand) Sla de Punische oorlogen er eens op na, de naam van een generaal of olifantenbeheerder uit het leger van Hannibal, een van de passen die ze bedwongen moesten om Rome vanuit het noorden aan te vallen.
Succes,
John
Succes,
John
Zomaar een naam
Rolo
van de reclame met het olifantje
Iris
Nipper90
4Bessie
Rolo
van de reclame met het olifantje
Iris
Nipper90
4Bessie
Dombo..? (dat is toch die met die grote oren die kan vliegen, of heet-ie nou Jumbo?
Barbar, naar die tekenfilm olifant,
Dombo, maar alleen als hij grote oren heeft.
er zit ook nog een olifantje in jungle Book, de naam is me alleen ontschoten.
succes met de naamgeving.
Ploertje
Dombo, maar alleen als hij grote oren heeft.
er zit ook nog een olifantje in jungle Book, de naam is me alleen ontschoten.
succes met de naamgeving.
Ploertje
Uit het jungle boek, heet die niet "de kolonel"?
John
John
De grote olifant heet kolonel Hathi.
Ik vind "de kolonel" trouwens nog niet eens zo'n gek idee als naam. Klinkt wel goed.
Ik ga er nog eens een nachtje over slapen, maar toch alvast bedankt voor alle suggesties!
Ik vind "de kolonel" trouwens nog niet eens zo'n gek idee als naam. Klinkt wel goed.
Ik ga er nog eens een nachtje over slapen, maar toch alvast bedankt voor alle suggesties!