Nu mijn zoektocht naar een "nieuwe" Defender begonnen is struin ik dagelijks alle
occasion en advertentie sites af en kom dan vrij veel mooie Laro's tegen die ,hoewel al ingevoerd,nog geen kenteken hebben en redelijk geprijst zijn.Natuurlijk voldoen deze wagens niet aan de Nederlandse "grijs-eisen" maar het lijkt mij niet moeilijk om een Defender aan te passen.Natuurlijk kan de verkoper hier ook wel voor zorgen maar daar staat natuurlijk ook weer een prijskaartje tegenover en die wil ,ondanks het feit dat elke Defender gelijk is ,nogal eens varieren.
Misschien is er een "Prikker" die dit al eens gedaan heeft en mij een indruk kan geven van de werkelijke kosten? ....B.v het "hoedje" ..zijn die zo te koop of moet je die laten maken?...Om maar een voorbeeld te noemen...
Zoveelste maal "grijs"
Re: Zoveelste maal "grijs"
hoedje bij [www.4x4cars.nl]
voor de rest zijn er best bedrijven waar je een auto kan kopen en bij hun er een kap op kan zetten en aanpassen scheelt een hoop geld een "deskundige"die mee kijkt
voor de rest even op de site van Jurjen [home.tiscali.nl]
die heeft een lijsje met bedrijven met een waarderingscijfer voor hun kunde
Groeten Theo Kaufmann/Disco & RR6X4Carmichael
voor de rest zijn er best bedrijven waar je een auto kan kopen en bij hun er een kap op kan zetten en aanpassen scheelt een hoop geld een "deskundige"die mee kijkt
voor de rest even op de site van Jurjen [home.tiscali.nl]
die heeft een lijsje met bedrijven met een waarderingscijfer voor hun kunde
Groeten Theo Kaufmann/Disco & RR6X4Carmichael
Re: Zoveelste maal "grijs"
Inhet oosten v/h land kan je bijv. naar Winters in Dedemsvaart.
Staat niet op mijn site, doet carroserie (en netjes)
jurjen
Staat niet op mijn site, doet carroserie (en netjes)
jurjen