naam bedenken
naam bedenken
hee luitjes, ik betrap mezelf erop dat ik hier steed vaker langs kom op.
niet echt verkeert, want het is een leuke en goede site waar je als het nodig is de meest nuttige en nutteloze info kunt vinden of gewoon lekker kunt o.h-en met ander laro fans.
ik zelf rij, zoals sommige van jullie weten, een def 90 td uit 1988.
hij rijdt meestal rond in de omgeving veldhoven/eindhoven en af-en-toe someren
ik ben al een tijdje een passende naam aan het bedenken.
ik weet het klinkt misschien afgezaagd maar hannibal blijft leuk klinken.
het heeft geen haast ofzo dus blijf ik leekr door prakiseren.
alaaf alaaf alaaf voor alle vastenavond vierders
mazzel michiel
niet echt verkeert, want het is een leuke en goede site waar je als het nodig is de meest nuttige en nutteloze info kunt vinden of gewoon lekker kunt o.h-en met ander laro fans.
ik zelf rij, zoals sommige van jullie weten, een def 90 td uit 1988.
hij rijdt meestal rond in de omgeving veldhoven/eindhoven en af-en-toe someren
ik ben al een tijdje een passende naam aan het bedenken.
ik weet het klinkt misschien afgezaagd maar hannibal blijft leuk klinken.
het heeft geen haast ofzo dus blijf ik leekr door prakiseren.
alaaf alaaf alaaf voor alle vastenavond vierders
mazzel michiel
Re: naam bedenken
Een passende naam blijft moeilijk he!
Onze vorige Land Rover heette heel afgezaagd Taz... gewoon omdat we dat leuk vonden. Later kwamen we erachter dat 1 op de 10 laro's Taz lijkt te heten
Onze huidige Land Rover heet Henry V8, omdat een van de vorige eigenaren zijn Land Rovers naar leden van het Britse koningshuis noemde en hij deze Stage 1 naar King Henry heeft vernoemd. Wij hebben het V8 erachter geplakt als in Henry VIII wat als je het op z'n engels uitspreekt klinkt als Henry the (vee) eight
Of onze Laro net zo'n ladykiller is als zijn naamgenoot weet ik niet, maar de naam past wel bij hem
Groetjes,
Remco
www.henryv8.tk
Onze vorige Land Rover heette heel afgezaagd Taz... gewoon omdat we dat leuk vonden. Later kwamen we erachter dat 1 op de 10 laro's Taz lijkt te heten

Onze huidige Land Rover heet Henry V8, omdat een van de vorige eigenaren zijn Land Rovers naar leden van het Britse koningshuis noemde en hij deze Stage 1 naar King Henry heeft vernoemd. Wij hebben het V8 erachter geplakt als in Henry VIII wat als je het op z'n engels uitspreekt klinkt als Henry the (vee) eight

Of onze Laro net zo'n ladykiller is als zijn naamgenoot weet ik niet, maar de naam past wel bij hem

Groetjes,
Remco
www.henryv8.tk
he remco,
kijk dit bedoel ik nou gewoon leuk toch
komt me bekent voor henryV8, heb je op landrover.startpagina.nl zien staan, klot dat?
denk ondertusse rustig door
mazzel mic
kijk dit bedoel ik nou gewoon leuk toch
komt me bekent voor henryV8, heb je op landrover.startpagina.nl zien staan, klot dat?
denk ondertusse rustig door
mazzel mic
Tja en de mijne heet Hacfort dit is de naam van de eerste bewoner van Kasteel ter Horst in Loenen. Daar heb ik 3 maanden lang een ruimte gehuurd om Hacfort (toen nog abeltje(van Albel Tasman)) helemaal te restaureren.
Achterop Hacfort heb ik nu ook het wapen van de familie Hacfort staan.
Steven
www.hacfort.tk
Achterop Hacfort heb ik nu ook het wapen van de familie Hacfort staan.
Steven
www.hacfort.tk
Inderdaad Michiel, mijn website staat op landrover.startpagina.nl 
Groetjes,
Remco
www.henryv8.tk
www.little-landies.com

Groetjes,
Remco
www.henryv8.tk
www.little-landies.com
little landies.com?ook jou site?
das een van de best lr-diecast site around!!
mazz mic
das een van de best lr-diecast site around!!
mazz mic
He Michiel,
Thanx, zoiets hoor ik graag
Groetjes,
Remco
www.henryv8.tk
Thanx, zoiets hoor ik graag

Groetjes,
Remco
www.henryv8.tk
Mijn SIII heet Fango, t was even denken, maar..... er is geen tweede.
Hoe ie er aan komt? Simpel, mijn eerste defender heette Blubber (dat ligt voor de hand) , die Def. is verkocht, en er kwam een SIII, gekocht van een Duitse handelaar , die hem in Italie gekocht had. Het hele verleden van deze SIII lag dus in Italie, en Italiaans voor blubber/modder is .......je raadt het al FANGO.
Jurjen
Hoe ie er aan komt? Simpel, mijn eerste defender heette Blubber (dat ligt voor de hand) , die Def. is verkocht, en er kwam een SIII, gekocht van een Duitse handelaar , die hem in Italie gekocht had. Het hele verleden van deze SIII lag dus in Italie, en Italiaans voor blubber/modder is .......je raadt het al FANGO.
Jurjen
weet niet of er nog meer hannibals rond rijden (even de tenten niet meegerekend haha)
maar k kijk het ff af en als naam me over tijdje nog steeds bevalt krijgt hij hem permanent. mazzel mic
maar k kijk het ff af en als naam me over tijdje nog steeds bevalt krijgt hij hem permanent. mazzel mic
Hoi Michiel,
Als de naam jou bevalt, moet je hem gewoon geven!
Er zijn toch ook meer mensen die michiel heten?
Groetjes,
Remco
www.henryv8.tk
Als de naam jou bevalt, moet je hem gewoon geven!
Er zijn toch ook meer mensen die michiel heten?
Groetjes,
Remco
www.henryv8.tk
Ik had de eerste 4 maanden geen naam... wilde eigenlijk de griekse mythologie of de Noorse sage in voor een naam.... maar door onze 3 weken rondzwerven door europa onze eindbestemming Barcelona te hebben gehaald...
Zagen we een grote platte stier van wel 20 meter hoog in het landschap staan...
Zo'n stier die je ook op de stickers achter op spaanse trucks ziet... of de sandeman stier. Nou toen was het al snel "El Torro" geworden. Heel anders dan dat ik wilde maar wel erg passend vond ik. Ook om onze mooie vakantie te herrinneren. Hoewel het lieve lightweightje niet veel weg heeft van een woeste stier. Alhoewel... het is wel een klein krachtpatsertje wat toch ver komt.
Groet,
Martin
Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR 1977 “El Toroâ€Â
[people.zeelandnet.nl]
Zagen we een grote platte stier van wel 20 meter hoog in het landschap staan...
Zo'n stier die je ook op de stickers achter op spaanse trucks ziet... of de sandeman stier. Nou toen was het al snel "El Torro" geworden. Heel anders dan dat ik wilde maar wel erg passend vond ik. Ook om onze mooie vakantie te herrinneren. Hoewel het lieve lightweightje niet veel weg heeft van een woeste stier. Alhoewel... het is wel een klein krachtpatsertje wat toch ver komt.
Groet,
Martin
Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR 1977 “El Toroâ€Â
[people.zeelandnet.nl]
He Michiel,
Je hebt een paar dagen eerder gereageerd op een posting van mij mbt een vraag over de verzekering van een 90. Je wilde graag op de hoogte gehouden worden. Ik kon je echter niet persoonlijk mailen, omdat je een anoniem e-mail adres gebruikte. UIteindelijk heb ik ook voor de Wiggersgroep gekozen. Misschien kan ik ergens anders iets goedkoper terecht, maar zij hebben er echt verstand van en veel zal het zeker niet schelen. Als je meer info wilt kun je me mailen.
Overigens heb ik nu ook een 90, 2,5 liter TD uit 1988. Ik kom zelf uit Eindhoven.......
Binnenkort moeten we hier in het zuiden eens wat met een paar man afspreken. Misschien doe ik hiervoor binnenkort wel een voorzet op het prikbord.
We komen elkaar nog wel tegen!
Jeroen 90 TD
Je hebt een paar dagen eerder gereageerd op een posting van mij mbt een vraag over de verzekering van een 90. Je wilde graag op de hoogte gehouden worden. Ik kon je echter niet persoonlijk mailen, omdat je een anoniem e-mail adres gebruikte. UIteindelijk heb ik ook voor de Wiggersgroep gekozen. Misschien kan ik ergens anders iets goedkoper terecht, maar zij hebben er echt verstand van en veel zal het zeker niet schelen. Als je meer info wilt kun je me mailen.
Overigens heb ik nu ook een 90, 2,5 liter TD uit 1988. Ik kom zelf uit Eindhoven.......
Binnenkort moeten we hier in het zuiden eens wat met een paar man afspreken. Misschien doe ik hiervoor binnenkort wel een voorzet op het prikbord.
We komen elkaar nog wel tegen!
Jeroen 90 TD
Hoi Michiel
Een vriend van mij in Zwitserland is onderweg naar Indie met zijn LR net voordat ie wegging heeft hij nog een koeievanger gemonteerd, daar ze in Indie in reinkarnatie geloven hebben we korterhand zijn LR in Reinkarnator gedoopt.
De naam is in Nederland dus nog vrij.
veel plezier bij het zoeken
ps mijn LR Defender heet Leo ik heb in het leger veel Leopard 2 gereden en dat voelt bijna hetzelfde vandaar
Groetjes Berry van D
Een vriend van mij in Zwitserland is onderweg naar Indie met zijn LR net voordat ie wegging heeft hij nog een koeievanger gemonteerd, daar ze in Indie in reinkarnatie geloven hebben we korterhand zijn LR in Reinkarnator gedoopt.
De naam is in Nederland dus nog vrij.
veel plezier bij het zoeken
ps mijn LR Defender heet Leo ik heb in het leger veel Leopard 2 gereden en dat voelt bijna hetzelfde vandaar
Groetjes Berry van D
Hoi,
Er is een namenregister, alleen weet ik even niet waar dat te vinden is. mocht me dat te binnen schieten dan hoor je het wel. En anders gewoon noemen zoals jij dat wilt. Die van ons heet "Ploertje" naar onze, een week voordat we auto kregen overleden kat. Is geloof ik niet echt een naam die veel voorkomt en een beetje zotte naam voor je auto, maar toch. succes met verzinnen
Irene
Er is een namenregister, alleen weet ik even niet waar dat te vinden is. mocht me dat te binnen schieten dan hoor je het wel. En anders gewoon noemen zoals jij dat wilt. Die van ons heet "Ploertje" naar onze, een week voordat we auto kregen overleden kat. Is geloof ik niet echt een naam die veel voorkomt en een beetje zotte naam voor je auto, maar toch. succes met verzinnen
Irene
SeriousIIa is ontstaan pas een halfjaar na aanschaf (een naam moet groeien vindt ik ) en inmiddels wordt de naam steeds passender . De gedachte was in eerste instantie een naam te bedenken voor ene waanzinnig apparaat waar Serious aangesleuteld, Serious mee 4x4 gereden, etc is
Cheers Bowy
Cheers Bowy
Je kan aan een notering geen "rechten ontlenen", maar ik heb er wel een heleboel verzameld op [www.gerardlist.com]

Gerard
www.gerardlist.com
Ik moet het ook niet uit m'n hoofd doen:

[www.gerardlist.com]
Gerard