Billings......
Billings......
Hoi allemaal,
Inmiddels hebben wij vanuit Groningen met 3 auto's (Moddergoose, Dorris, SeriousIIa) geboekt voor de boot op :
heen dus 15 07 2004 (14.30 ) en retour 19 07 2004
Met Norfolklines (goedkoopste , tot 1 maart 240,-euro voor 5 daags retour....onbeperkte hoogte )
[travel.norfolkline.com]
Lijkt ons erg gezellig met nog meer prikkers op de boot/billings te staan.... Dus boek ook!
Ook natuurlijk gereserveerd voor Billings!
Cheers Bowy
Inmiddels hebben wij vanuit Groningen met 3 auto's (Moddergoose, Dorris, SeriousIIa) geboekt voor de boot op :
heen dus 15 07 2004 (14.30 ) en retour 19 07 2004
Met Norfolklines (goedkoopste , tot 1 maart 240,-euro voor 5 daags retour....onbeperkte hoogte )
[travel.norfolkline.com]
Lijkt ons erg gezellig met nog meer prikkers op de boot/billings te staan.... Dus boek ook!
Ook natuurlijk gereserveerd voor Billings!
Cheers Bowy
Re: Billings......
dat is een heel stukkie rijden Bowy!
Wij gaan van Hoek van Holland naar Hull.
Anton
Wij gaan van Hoek van Holland naar Hull.
Anton
Rijden in zo'n fijne landrover is toch geen straf ??
Cheers Bowy
Cheers Bowy
De eurotunnel is een erg goed alternatief.
Gebruik ik zelf iedere 2 weken en kost ongeveer 165 Euro voor een 3 daags retour.
En vrijdags en zaterdags morgens voor 10 uur vertrekken kost het 119,- euro voor de 3 daagse retour. Vrijdagsmorgens gaan en zondags avonds weer terug van Billing.
minimaal 3 dagen van te voren boeken. Trouwens de prijs is ongeacht het aantal inzittenden.
Groeten Frank D
Gebruik ik zelf iedere 2 weken en kost ongeveer 165 Euro voor een 3 daags retour.
En vrijdags en zaterdags morgens voor 10 uur vertrekken kost het 119,- euro voor de 3 daagse retour. Vrijdagsmorgens gaan en zondags avonds weer terug van Billing.
minimaal 3 dagen van te voren boeken. Trouwens de prijs is ongeacht het aantal inzittenden.
Groeten Frank D
KLopt Frank, maar helaas is dat verder rijden vanuit Groningen en mijn LPG istallatie past er ook niet in...... Dus vandaar de boot...!
Cheers bowy
Cheers bowy
Stenaline H.vH-Harwich 5 dagen 334,- lang 426,-
P&o R'dam-Hull +cabin 5 dagen 291,50 lang 325,-
duinkerken- dover (2 uur) 5 dagen 270,- lang 380,-
Anton
P&o R'dam-Hull +cabin 5 dagen 291,50 lang 325,-
duinkerken- dover (2 uur) 5 dagen 270,- lang 380,-
Anton
Wat zijn de kosten als je lid wordt van de vervoerder Mijn zoon is altijd het goedkoops uit als lid voor een jaar. Dat moeten julie eens proberen, hij gaat dit jaar naar Schotland op vakantie.
jo fo li
jo fo li