Bijgeluid
Bijgeluid
Tijdens het aanremmen gaat er een bonk door de auto heen, net ofdat er ergens iets op zijn plek schuift. Wie weet wat dat is ?
Ik heb paraboolveren gemonteerd, maar volgens mij was het daarvoor ook al zo.
Alvast bedankt,
Jan van Wijngaarden
SIII 109 EX-leger Pick-up
Ik heb paraboolveren gemonteerd, maar volgens mij was het daarvoor ook al zo.
Alvast bedankt,
Jan van Wijngaarden
SIII 109 EX-leger Pick-up
Re: Bijgeluid
Jan,
dat kan variëren van een klappende stuurkogel, loszittende achteras tot ruimte op de bussen van je veren.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
dat kan variëren van een klappende stuurkogel, loszittende achteras tot ruimte op de bussen van je veren.
Aad Koene,
He dat heb ik weleens bij het (expres) schokkend optrekken.
Net of er iets valt ofzo. Bij mij verdenk ik iets rond/achter de bijrijdersstoel of accubak
JW
Net of er iets valt ofzo. Bij mij verdenk ik iets rond/achter de bijrijdersstoel of accubak
JW
JW,
wat je dan hoort is het bonken van je cardanassen, veroorzaakt door de speling.
Kan overigens geen kwaad.
Aad Koene,
wat je dan hoort is het bonken van je cardanassen, veroorzaakt door de speling.
Kan overigens geen kwaad.
Aad Koene,
ik had eindelijk een heel irritante rammel geëlimineerd en dan hoor je een andere. en ga je je opnieuw zorgen over die rammel.
Is denk ik een never ending story
JW
Is denk ik een never ending story
JW
Komt omdat je nog niet zo lang zo`n spijkerbak hebt.
Na een tijd ga je alleen maar in je spiegel kijken of die rammel er niet af gevallen is.
Zolang het rammelt zit het nog aan je auto.
Valt het eraf is de rammel ook weg.
Gaat meestal geld kosten.
De moraal: wees blij dat het rammelt
Na een tijd ga je alleen maar in je spiegel kijken of die rammel er niet af gevallen is.
Zolang het rammelt zit het nog aan je auto.
Valt het eraf is de rammel ook weg.
Gaat meestal geld kosten.
De moraal: wees blij dat het rammelt
Hallo Jan,
Ik heb geen idee van dat bijgeluid, maar wel een vraag:
Hoe bevalt dat, die paraboolveren? De moeite waard? Moeilijke ingreep, of goed te doen?
Groet
Kitty
Ik heb geen idee van dat bijgeluid, maar wel een vraag:
Hoe bevalt dat, die paraboolveren? De moeite waard? Moeilijke ingreep, of goed te doen?
Groet
Kitty
Kitty je moet anderen vragen die al langer parobols er onder hebben liggen. Het duurt even voor dat hij weet hoe het voelt nu en in de toekomst. Aad heeft er een set onderzitten. ik ook maar ik heb nooit met andere gereden.
jo
jo
O.K.
Maar die vraag over of het makkelijk zelf te doen is blijft wel hoor!
Maar die vraag over of het makkelijk zelf te doen is blijft wel hoor!
Ik heb sinds een half jaar paraboolveren onder de 88" S3 het is het verschil tussen hobbelen en rijden.
Dit had ik jaren eerder moeten doen. Ik heb overigens British Springs parabolen.
Montage is niet moeilijk, let alleen extra goed op dat het de/monteren veilig gebeurt.
Dennis B.
Dit had ik jaren eerder moeten doen. Ik heb overigens British Springs parabolen.
Montage is niet moeilijk, let alleen extra goed op dat het de/monteren veilig gebeurt.
Dennis B.
Hoe kan ik het verhelpen, het is namelijk net of er bij het remmen iemand een anker uitgooit.
Cardanassen kunnen het niet zijn, want bij het remmen komt daar nagenoeg geen kracht op. Of je moet op de motor remmen, maar dan is er niets aan de hand.
Dank je, maar ehhhh, hoe zit het nu met je bijgeluid? Al gevonden?
(die van mij maakt zoveel lawaai, dat ik nooit een bijgeluid kan horen. Soms zet ik de radio lekker hard aan, wil ook wel eens helpen
(die van mij maakt zoveel lawaai, dat ik nooit een bijgeluid kan horen. Soms zet ik de radio lekker hard aan, wil ook wel eens helpen
Ik heb geen radio, maar soms praat ik gewoon heel hard tegen mijzelf. Dat wil ook wel eens helpen. Maar nee nog niet gevonden.