Beste medeprikkers,
Met het schaamrood op de kaken, hierbij het antwoord van het mysterieus brandende blauwe controlelampje:
HET IS INDERDAAD HET WAARSCHUWINGSLAMPJE VOOR DE LEGE BRANDSTOFTANKS !!
Voor diegene die op mijn vorige posting hebben gereageerd...BEDANKT !
Zonder de geplaatste nuchtere opmerkingen, had ik nu misschien met een totaal gedemonteerde Laro gezeten, op zoek naar het euvel. GRRR.
De kennis die mij liet weten dat dit lampje het laadstroomlampje was, heb ik vriendelijk bedankt voor zijn onterechte conclusie....
Uiteindelijk hebben we er hartelijk om gelachen en zijn nog steeds goede vrienden.
Na het opladen van de accu's, loopt het beestje weer super...dus vanmiddag lekker de weg op !
de oplossing van het blauwe lampje ;-))
Re: de oplossing van het blauwe lampje ;-))
yesssssssss daar doen we het voor toch.
groet mario
groet mario
Voel je je nu niet heel erg dom.
Maar het scheelt je durft tenminste toe te geven dat je een foutje gemaakt hebt.
En volgende keer zal men je met evenveel plezier weer mer raad en daad terzijde staan.
Frans Bonnes
Maar het scheelt je durft tenminste toe te geven dat je een foutje gemaakt hebt.
En volgende keer zal men je met evenveel plezier weer mer raad en daad terzijde staan.
Frans Bonnes
Gelukig heb je niet zonder brandstof gereden want lucht in de leidingen is nog niet een twee drie opgelost. Kijk maar eens onder zoeken en dan ontluchten.
jo fo "laro"
jo fo "laro"