Priksel

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Bob Nonnekens

Priksel

Bericht door Bob Nonnekens »

Zo maar even een priksel. M'n PC heeft een storing, hij laat alle priksels die na mijn laatste bijdrage komen niet meer zien. Op deze wijze wordt ik wel gedwongen om regelmatig een bijdrage te leveren, dan zie ik in ieder geval weer wat jullie allemaal getypt hebben. ;-)
Hopelijk is hulp van de webmaster snel onderweg....

Vandaag wat onderdeeltjes bij Jurjen B. te W. gehaald realiseer ik, als ik thuis ben natuurlijk, dat hij helemaal niet in zijn onderzoekslijst voorkomt. En dat terwijl hij 109" 's demonteert om vervolgens de (niet door hem gebruikte) onderdelen te verkopen. Daarom hierbij mijn punten:

Bereikbaarheid: 8
Omvang van de voorraad: 7,5
Klantvriendelijkheid: 10
Koffie: 10
Sanitair: 10
Prijsstelling: 8
Verstand van zaken: 9
Showroom: 7,5

Vriendelijk figuur, zoete inval-adres waar ik nog 2 prikkers trof. Tijd voor een kletspraatje en uitwisseling van kennis. Hulde! Zo mogen er meer bedrijven zijn ;-)

Groetjes,

Bob Nonnekens

('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)

PS. Nou moet ik weer wat gaan typen om jullie reacties te zien, zucht.....
Aad Koene

Re: Priksel

Bericht door Aad Koene »

Bob,

Verwijder bij de instellingen van Internet Explorer de "oude bestanden" eens.
Dit doe je door in de menubalk "Extra" aan te klikken, vervolgens "Internet-opties".
Op het tabblad "Algemeen" zie in het middelste blok de button "Bestanden verwijderen".
Klik deze button aan en alle oude bestanden die door Internet Explorer zijn opgeslagen worden dan verwijdert.
Meestal is dan het probleem verholpen, misschien dat je daarna een keer opnieuw moet opstarten.

Succes,

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Jurjen

Bericht door Jurjen »

Voorraad : 3 (gelukkig, 'k ben er bijna van af, de motorkappen en deur zijn ook opgehaald)
Bob, 't was gezellig!
Jurjen
Bob Nonnekens

Helaas Aad,

inmiddels wel enkele MB aan tijdelijke internetbestanden geruimd (daar komt dus mijn LR-fotoarchief vandaan die ik voor de prikers-CD meestuurde) maar geen soelaas inzake het probleem.

Ik heb hiermee nu wel weer een nieuw priksel dus eens lezen wat julle de afgelopen dag beleefd hebben (heb ik m'n kratje Grolsch bij Bowie gewonnen?).

Bob
Bob Nonnekens

He he, weer bij!

Na zo'n 190 MB tijdelijke bestanden uitgezocht en geselecteerd te hebben doet'ie 't weer! Ik had effe 3 weken geen onderhoud gedaan en wel flink gecomputerd krijg je wer dat soort ellende. Ben blij dat mijn Werkezeltje geen CPU heeft ;-)

Bob
Plaats reactie