ben toe aan nieuwe bougies voor mijn lw88 24V. Het zijn nu van die waterdichte.
1) Wie weet waar/ hoe ik daar voor een beetje normale prijs aan kan komen; heb wat prijzen. maar daar wordt je niet vrolijk van!!!
2) Enne, is het vervangen van de bougie-doppen door "normale",en een set "gewone" bougies van hetzelfde type ook een optie?
Wie heeft er tips voor mij hierover ??
waterdichte bougies
Re: waterdichte bougies
Heb nog wel 4 van die bougies + een complete ontsteking met kabels en al voor je voor 50 Euro, is dat wat?
1) Hoe oud is de verdeler / hou oud de bougies.
2) t Gaat me erom de huidige bougies te vernieuwen, maar nog goede gebruikte = ook OK. Prijs is geen probleem.
3) Waar woon je ?
enne heb zelf ook nog van alles: jij nog wat nodig?
2) t Gaat me erom de huidige bougies te vernieuwen, maar nog goede gebruikte = ook OK. Prijs is geen probleem.
3) Waar woon je ?
enne heb zelf ook nog van alles: jij nog wat nodig?
Het is een koud kunstje om de gehele FFR ontsteking te vervangen door een normale 12V ontsteking. Als je even zoekt op dit forum kom je zat voorbeelden en uitleg tegen.
Mvrgr, Hugo
Mvrgr, Hugo
Verdeler is iets van 15.000 km oud, bougies, nieuw voor broertje gekocht die ze niet heeft gebruikt.
Wij wonen in Oosterhout (N en ik werk in Rotterdam.
Bereikbaar via 0162-453975
Groetjes,
Huub
Wij wonen in Oosterhout (N en ik werk in Rotterdam.
Bereikbaar via 0162-453975
Groetjes,
Huub
Ben erg geinteresseerd!! Ik werk voor Oranjewoud. Ikzelf werk in het kantoor in Almere, maar we hebben ook een kantoor in Oosterhout, beneluxweg 7. Ik ff na of ik wat kan organiseren; je hoort van me !!