Geweldige dag

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
muddy

Geweldige dag

Bericht door muddy »

Dag medeprikkers,

Voor alle mensen die zondag mee doen aan de nieuwjaarsduik/rit: neem hoge laarsen en extra kleding mee!!!

Ik ben vandaag even samen met een klasgenoot, bowy en jan cor een voorproefje gaan nemen voor zondag. We zijn even gaan kijken om te weten wat een geschikt terrein zou zijn voor zondag.

9.00 verzamelen van Bowy en mij in Groningen.
9.30 Aangekomen in de buurt van terrein 1. Op nederlands meest afgelegenplek even gewacht op Jan Cor en vervolgens het terrein opgereden. We kwamen aan op een motorcross baan met heeeeel veel water. Na seriousIIa op een heuvel te hebben gezet (had nog maar 2 wielaandrijving) zijn jan cor en ik een beetje rondjes gaan crossen op baan. Na enkele waterbakken te hebben genomen (ongeveer tot deurhoogte) verteld bowy mij dat ik een lange waterbak wel kan nemen, maar jan cor niet, ivm straatbanden. Dus ik vertrouw bowy, en rij die waterbak in. En toen ging het heel snel. Binnen enkele seconden stond het water hoog boven mijn motorkap, waren mijn schoenen (binnen in de auto) zeiknat, en kon ik niet verder naar voren rijden. Na de auto snel achteruit te hebben gezet, gaf hij wel heel erg veel rook. Toen alle rook binnen en buiten de auto was weggetrokken, verder gereden naar terrein 2.

Terrein 2 was erg leuk, goed terrein, mul zand en niet te vergeten water. Aangezien bowy toch weer vast moest komen te zitten heb ik hem hier netjes uitgetrokken. Wil ik de sleepkabel bij hem losmaken, geeft die ^&&@@&!@#$ kerel in een keer gas, gevolg: Zwarte ik.

Hier nog even een rondje gereden en toen naar jeroen (jeepje rijder) gegaan voor de koffie.

Na de koffie doorgereden naar het derde terrein, een zandafgraving. Hier een paar weggetjes genomen tot dat Jan Corr heeeeel stom vast kwam te zitten. Hem los getrokken en vervolgens heb ik mijzelf heel stom vastgereden. (Jan Cor nog bedankt voor het losslepen).

Weer verder doorgereden naar terrein 4.
Dit terrein was eigelijk meer een net ingezaaid weiland, met 3 grote los zand bulten. En natuurlijk kreeg bowy het weer voor elkaar om binnen 150 meter vast te staan. Hem er wederom uitgetrokken, en toen toch maar naar bowy's villa gegaan voor kroketten en frikandellen.

Met andere woorden, het was een fantastische dag en belooft nog wat voor zondag!!!!

mvrg Tijn Leussink
Land Rover Defender 90 TD5 1999 "muddy" (heeeeel vies))))
Maarten van Lenthe

Re: Geweldige dag

Bericht door Maarten van Lenthe »

Veel plezier zondag

van Maarten die dan onderweg is naar Oostenrijk
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Was gezellig!!!!!

Jas alweer schoon

Ik had je nl echt neit gezien......

Cheers Bowy die geen 2WD had door schade maar omdat hij te lui was om na de laatst keer vooras te verwisselen de aandrijfas te monteren en dus zaterdag nog wat te doen heeft om zondag 4WD te hebben.......
Aad G

Bericht door Aad G »

nog 5 dagen en dan gaat`ie door zijn knieen.
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

hahaha

Tijn en JC dachten dat dat vandaag zou gebeuren , heb hem nl nogal op zijn @!#$ gegeven..... maar wel veel frietkot luchten, 6 liter olie erin, etc maar loopt nog steeds als een zonnetje....

Cheer sBOwy
JC heeft de 24h race gewonnen!

Bericht door JC heeft de 24h race gewonnen! »

Hmmmm, Bowy, dat zonnetje schijnt wel steeds minder fel hoor!
EN ik kan het weten, want ik heb behoorlijke tijd achter je gereden en eerst was het alleen benzinegeur met wat blauwe rook en nog regelmatig ook, maar aan het einde van de middag werd het zowat zwart en zeer onregelmatig en behalve benzine ook nog eens heel veel olie geur

Maar desalniettemin een hele leuke dag gehad en ik hoop dat het zondag net zo gaat worden!

Groetjes, JC

PS Tijn, het zijn wel modderbanden maar met half profiel en ik heb ervaring met Bowy om je LaRo te laten verzuipen Dus altijd eerst Bowy onder het mom "doe het maar eens voor dan, als je het zo goed weet "
muddy

Bericht door muddy »

Ik weet dat bowy ook jouw 27mc aan gort heeft geholpen, ik wou mijn cd speler een boordcomputer graag heel houden. Kijken of dat zondag weer gaat lukken.......

grt tijn Leussink
Aad G

Bericht door Aad G »

Laat ook niet veel heel die Bowy.

27 mc bakken, snowboards, assen Jorrits Lr en noem het verder maar op

Let op de 13e gaat serious door z`n knieen.
Plaats reactie