benzinepomp 110
benzinepomp 110
Volgens mij heeft mijn benzinepomp de geest gegeven.
Weet iemand of deze zo te verwijderen is of moet de tank eronderuit?
Michiel
1987 110V8
Weet iemand of deze zo te verwijderen is of moet de tank eronderuit?
Michiel
1987 110V8
Re: benzinepomp 110
zit de pomp bij een V8 dan niet op het blok?
Groetjes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[members.home.nl]
Groetjes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[members.home.nl]
Helaas niet. Op het chassis zit alleen het filter gemonteerd. De pomp zit in te tank, zo te zien vanaf de zijkant (maar dat weet ik niet zeker).
Michiel
Michiel
Bij een 90 hoeft hij niet weg maar ik weet niet of dat voor een 110m ook geld?
Cheer sBOwy
Cheer sBOwy
Hoi Michel,
Ik heb een 109 V8 station, daar kan ik een deel van de bodem plaat uit de achtebak schroeven en dan kun je bij de bovenkant van de tank en dus de pomp.
Groeten
Edgar 109V8
Ik heb een 109 V8 station, daar kan ik een deel van de bodem plaat uit de achtebak schroeven en dan kun je bij de bovenkant van de tank en dus de pomp.
Groeten
Edgar 109V8
Hoi Michiel,
Ik heb een 110 V8 CSW airco en bij mij zit de elektrische benzinepomp naast het benzinefilter achter een blikken beschermplaatje rechts onder de achterdeur tegen het chassis.
Ik heb een 110 V8 CSW airco en bij mij zit de elektrische benzinepomp naast het benzinefilter achter een blikken beschermplaatje rechts onder de achterdeur tegen het chassis.
bij oudere modeleen zit de pomp en het filter tegen de rechter achteroutrigger, bij de nieuwere sit hij in de tamk. Ik zou de pomp laten zitten en op de sloop een ander pompje halen. Zelf heb ik ook een stukke pomp gehad en heb er een pomp en filter van een renault 25 (zit ook rechts net voor het achterwiel) gemonteerd. werkt prima.
Groeten
Frank 110V8!
Groeten
Frank 110V8!
Bedankt voor de tip. Ben er ondertussen achter dat inderdaad de tank eronderuit moet, tenzij ik het luikje in de bodem groter maak. Maar ik weet niet of dat gaat ivm. verterkingsribben onder de vloerplaat.
Michiel
Michiel