Verder dan 'land' rover....

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
misha90

Verder dan 'land' rover....

Bericht door misha90 »

Een klein verhaaltje over vriendelijkheid van de rover rijder...

Tijdens mijn rit naar huis in mijn defender90 kom ik bij het stoplicht achter een mooie Rover 3500s te staan. Een twee zitter oldtimer...met V8
Terwijl ik achter deze auto sta denk ik nog bij mezelf: "goh.. toch ook wel een mooi wagentje".
Twee stoplichten verder sta ik links van diezelfde rover. De bestuurder van de auto kijkt even goedkeurend naar mijn auto terwijl ik hetzelfde doe bij zijn mobiel. Op het moment van weg rijden zwaait hij nog even vriendelijk naar me, waarop ik natuurlijk hetzelfde naar hem doe.

"Toch wel mooi, dat engelse auto rijden" denk ik nog terwijl ik glimlachend mijn weg naar huis vervolg...

Misha90
RoLandRover

Re: Verder dan 'land' roveR-IJM

Bericht door RoLandRover »

door de aderen de zelfe pass,
ie-mand met gevoel voor materi,
al-lemaal de zelfde hobb,
ie-mand met lust,
en- rijden doen ze allemaal. (soms niet dan)

Prettig weekend all-
en in het bijzonder, Sue! (met een knipoog en zonder bijbedoelingen

RoLandrover
Marcel G

Re: Verder dan 'land' rover....

Bericht door Marcel G »

Ik herken dat gevoel van die glimlach.
Elke dag zowel op de heen weg als op de terug weg (we werken blijkbaar dezelfde tijden) kom ik op de N11 Leiden richting Alphen a/d Rijn een Creme kleurige defender 90 tegen. Ik rij dan van Leiden richting Alpen a/d Rijn en de 90 rijdt in tegengestelde richting. Nu het 's ochtens nog donker is en het dat nog steeds is op het moment dat ik naar huis ga is het wat lastig om elkaar te spotten. Maar geloof me, ik ben er de hele weg mee bezig om die 90 maar niet te missen. Geen flauw idee wie het is en dat maakt ook niet uit het maakt mijn dag ie ieder geval goed.

Groet, Marcel G
Danny van Leeuwen

Re: Verder dan 'land' rover....

Bericht door Danny van Leeuwen »

Leuk, hè. M'n pa en ik rijden allebei Range Rover, de één restaureert een Raro, de ander een Laro (om een beetje te blijven rijmen), en morgen gaan we voor m'n moeder een kleine Rover kopen. Zo wordt het een helemaal Engels (nou ja, in ieder geval het embleem is Engels) rijdende familie.

Groeten,
Danny.
Plaats reactie