effe checke.....

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Serious IIa

effe checke.....

Bericht door Serious IIa »

Ik ga volgende week een 110 ophalen met een autoambulance. De ambulance komt te hangen achter een 2,5 NA Disel 110. beide auto's dus 2000 kg zwaar + degelijke ambulance van 700 kg....

Nu is de vraag wat is de geschatte topsnelheid met deze combinatie? (beide met roofrack) (moet nl helemaal naar brabant... )

Cheers Bowy

www.seriousIIa.tk
Hugo

Re: effe checke.....

Bericht door Hugo »

Bowy,

Ik denk dat niet alleen het gewicht hier een rol speelt maar ook de hoogte/stroomlijn van de ambulance + 110. Gegeven de Cw waarde van de combinatie (= Cw baksteen) gok ik dat je blij mag zijn met 80km/u in de 4e versnelling. Neem dus gerust een lunchpakketje en een doosje Cup-a-Soup mee.

Mvrgr, Hugo

ps. Moet jij die luchtbougie nog hebben ?
Jeroen 109SIIA

Bericht door Jeroen 109SIIA »

He Gezellig naar Brabant...............

Trek er maar een weekendje voor uit zou ik zeggen!
Nee ik heb gen idee.

Mocht je in de buurt van Eindhoven komen en ik ben thuis, dan kun je altijd wat "Prikkersdrank" komen nuttigen. (kan ik gelijk de 110's zien)

Jeroen 109 SIIA, Eindhoven (5 minuten vanaf de snelweg naar het Noorden en een 109 SIIA die net iets minder snel is dan een 110)
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Hoi Hugo,

Moet zeker nog een keertje die luchtbougie hebben maar laat binnenkort even van me horen (heb op het moment maar beperkte internet toegang ivm verhuizing Moet nog 1,5 week wachten totdat ik weer internet heb......) Zodra ik helemaal verhuisd ben wil ik met die luchtbougie aan de slag..... Kom jij ook in Amst de 30ste? ik wel....

Cheers bowy

Die de dag dat hij de 110 gaat ophalen 's avonds nog een date heeft en dus waarschijnlijk vroeg moet opstaan wil hij om 1600 in groningen zijn..........
RoLandRover

Bericht door RoLandRover »

inderdaad de Cw van een bushokje!

maar euh 80 is toch dan de Vmax?

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Roland
Plaats reactie