nieuw prikbord
nieuw prikbord
is het niet mogelijk om een nieuw of anders gezegt een andere opzet van het prikbord op te zetten met een voor series en andere of verder verdelen met dico en zo. dat is denk ik overzichtiger en ook voor het zoeken (bekijken) van de onderwerpen.
jo fo 88"laro"
jo fo 88"laro"
Re: nieuw prikbord
Jo,
deze discussie is afgelopen voorjaar al gevoerd.
Om te voorkomen dat de functie van ons Prikbord uiteenvalt en verdwijnt blijft het Prikbord zoals het nu is: een gezellige berg berichten met heel veel Land Rover Lijm.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
deze discussie is afgelopen voorjaar al gevoerd.
Om te voorkomen dat de functie van ons Prikbord uiteenvalt en verdwijnt blijft het Prikbord zoals het nu is: een gezellige berg berichten met heel veel Land Rover Lijm.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Is al eens besproken.
Ik denk dat een opdeling er voor zorgt dat je je aandacht gaat toespitsen op slechts 1 prikbord met als gevolg dat de andere dan langszaam in bezoekers aantal zal teruglopen zodat het niet meer levensvatbaar is.
Mijn advies: niet doen !!!!!
Steven
www.hacfort.tk
Ik denk dat een opdeling er voor zorgt dat je je aandacht gaat toespitsen op slechts 1 prikbord met als gevolg dat de andere dan langszaam in bezoekers aantal zal teruglopen zodat het niet meer levensvatbaar is.
Mijn advies: niet doen !!!!!
Steven
www.hacfort.tk
en het is natuurlijk leuk om te lezen hoe het vorderd met alle auto projekten ,tegenslagen maar ook meevallers en de problemen rond om dit waanzinnige auto merk.
niet te vergeten mededelingen ,berichten ,e.d.(toch)
ga lekker zo door en laat het "gewoon" zoals het is.
immers iets wat goed werkt moet je niet veranderen.
Ernst-jan&moose130"
niet te vergeten mededelingen ,berichten ,e.d.(toch)
ga lekker zo door en laat het "gewoon" zoals het is.
immers iets wat goed werkt moet je niet veranderen.
Ernst-jan&moose130"
Re: aanpassing prikbord
Is het dan niet mogelijk om het onderwerp ook het type waarover het gaat te vermelden (meerdere mag ook), dat is gemakelijker en die die alles willen lezen kunnen dat en ook van komentaar te voorzien. Trouwens hoe vaak lees ik dat er gevraagt wordt om meer gegevens zoals merk type enzovoorts vandaar.
jo fo "laro"
jo fo "laro"
Lekker bij elkaar houden!
je hebt je liefde voor een landrover of je hebt het niet!!
en er zijn natuurlijk heel veel algemene problemen die
universeel oplosbaar zijn!
groeten allen,
Rolandrover
je hebt je liefde voor een landrover of je hebt het niet!!
en er zijn natuurlijk heel veel algemene problemen die
universeel oplosbaar zijn!
groeten allen,
Rolandrover
't Zou inderdaad handiger zijn wanneer men in het kopje 'onderwerp' iets pecifieker aangeeft over welk type men iets te melden heeft. Ook in 'vraag en aanbod' ontbreekt bij het onderwerp nog wel eens de vermelding of men iets te koop vraagt, dan wel te koop aanbied en om welk type het gaat. 't Is even aanwennen...
Ik vind het ook geen optie om het Prikbord op te delen. Zeker als je ziet wat we de laatste tijd allemaal bereiken. Het moet absoluut één groep blijven.
Dat het daardoor misschien wat onoverzichtelijk wordt is jammer, maar niet meer dan dat!
Is prima zo en dat moeten we vooral houden!
Groeten,
Jeroen 109 SIIA (die ook al veel hulp heef gekregen van prikkers met een Disco of Def)
Dat het daardoor misschien wat onoverzichtelijk wordt is jammer, maar niet meer dan dat!
Is prima zo en dat moeten we vooral houden!
Groeten,
Jeroen 109 SIIA (die ook al veel hulp heef gekregen van prikkers met een Disco of Def)
En wat dacht je van de land rover meetings? Wie rijdt met wie samen, welke route, onderdelen voor elkaar meenemen etc.!
Niet doen dus!
Groetjes
Bob Nonnekens
('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)
Niet doen dus!
Groetjes
Bob Nonnekens
('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)
Ik moet zeggen dat ik aan de meeste onderwerpen wel kan zie of het mij intereseert of niet, laten we zeggen 80%, er staan nu bv geen berichten op de eerste pagina, waarvan ik niet weet waar het over gaat. dus wat is het probleem, meer dan 1 pagina per dag is er meestal niet, alleen als er berichten als deze worden geschreven.
daarbij zijn de accuproblemen in iedere auto het zelfde, dus dat interesseert iedereen, behalve de mensen die het al weten, dus misschien moeten we ook wel een apparte accuprikpagina maken.
Jan Schober
Landrover 127 "Futo Dut Wau"
daarbij zijn de accuproblemen in iedere auto het zelfde, dus dat interesseert iedereen, behalve de mensen die het al weten, dus misschien moeten we ook wel een apparte accuprikpagina maken.
Jan Schober
Landrover 127 "Futo Dut Wau"
Waar zou dan je dan alle algemene vragen/stellingen/ongein/pijntjes/pleziertjes willen vinden?
Mee eens, niet opdelen.
gr
PeterR
Mee eens, niet opdelen.
gr
PeterR