Hallo allemaal,
Al weer een paar weken geleden schreef ik dat ik een kort vakantie zou hebben in het geboorte land van onze Green Ovals. Inderdaad ik ben geweest, en ja ik heb veel Landrovers gezien, vooral de Discovery kom je daar heel veel tegen. Natuurlijk rijden er een hoop Defenders in het rond, zeker in de Yorkshire Dale's op de boerderijen. Wat mij direct op viel na een dagje rondgereden te zijn door onze vrienden, was dat er maar heel weinig Serie's te zien waren. De uitleg voor dit was eigenlijk redelijk simpel, mijn engelse vriend Peter ( ex leraar hogeschool autotechniek ) had daar de volgende uitleg voor. De Landrovers worden hier gebruikt om op het land en dergelijken te werken, en na dit harde leven wordt hij gewoon ergens achter in een schuur gezet voor wat onderdelen ofzo en wordt er weer een nieuwe gekocht. Ze zijn in veel gevallen ook echt op gebruikt, "beyond repair".
Dus de foto's blijven uit, helaas Defenders vond ik niet de moeite die zie ik hier ook genoeg. Wat ik wel weet is dat ik zeker een keer met Daktari en Darwin daar een weekje gaat rond toeren, de Yorkshire Dale's zijn geweldig om gewoon een paar dagen alleen maar te rijden over de Greenlane's.
groetjes Frank Korver
Daktari 109 Pick UP
Darwin 88 LW