hart transplantatie meer dan geslaagd
hart transplantatie meer dan geslaagd
Vandaag de definitieve proefrit met Annabel gemaakt, wat rijdt dat werelds zeg!!! WAUW, woorden schieten mij tekort. Soepel van af stationer, de turbo die het uitfluit van genot, als je iets meer gas geeft, bij de 100 wordt je nog steeds in je stoel gedrukt als je gas geeft, helaas door dat er nog een paar kleine dingetjes moesten gebeuren nog niet op de snelweg geweest.
Vanavond even kijken of we even echt gas kunnen geven.
Alleen de NTC (temparatuur gevoelige weerstand) moet nog aan de temparatuurmeter maar ik moet nog uitzoeken welke weerstand hier tussen moet. De temparatuur sensor van de 200 tdi heeft een lagere weerstand ik wil hier een weerstand voor plaatsen om het verschil met de oude NTC op te vangen.
Groetjes Jorrit, LR 110 200TDI RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
Vanavond even kijken of we even echt gas kunnen geven.
Alleen de NTC (temparatuur gevoelige weerstand) moet nog aan de temparatuurmeter maar ik moet nog uitzoeken welke weerstand hier tussen moet. De temparatuur sensor van de 200 tdi heeft een lagere weerstand ik wil hier een weerstand voor plaatsen om het verschil met de oude NTC op te vangen.
Groetjes Jorrit, LR 110 200TDI RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
Re: hart transplantatie meer dan geslaagd
Applausje voor jezelf Jorrit,
Meesterlijk dat het gelukt is en dat het resultaat meer dan meevalt.
We worden nu we heel erg benieuwd naar de terreincapaciteit.
Keep on the good work.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Meesterlijk dat het gelukt is en dat het resultaat meer dan meevalt.
We worden nu we heel erg benieuwd naar de terreincapaciteit.
Keep on the good work.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Grote klasse Jorrit,
Ik heb ook eindelijk mijn 200tdi aan het lopen.
zie je vanavond.
Anton
Ik heb ook eindelijk mijn 200tdi aan het lopen.
zie je vanavond.
Anton
Heel goed gedaan Jorrit,leuk dat het resultaat je verwachting te boven gaat na het vele werk.
Groetjes Maurits
Groetjes Maurits
Goed werk, Jorrit!!
Maaruh, helaas helpt dit bericht mij niet echt in de overweging om mijn 2,5na volledig te reviseren. Ik zou ook wel willen dat ik met 100km/u nog vermogen over houdt. Je maakt het me weer moeilijk, Jorrit.
Chris
Maaruh, helaas helpt dit bericht mij niet echt in de overweging om mijn 2,5na volledig te reviseren. Ik zou ook wel willen dat ik met 100km/u nog vermogen over houdt. Je maakt het me weer moeilijk, Jorrit.
Chris
Jorrit,
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de transplantatie je ongeveer gekost heeft.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de transplantatie je ongeveer gekost heeft.