110 TD

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Jeroen 109 SIIA

110 TD

Bericht door Jeroen 109 SIIA »

Ik kwam deze advertentie van een 110 op Marktplaats tegen. Deze wagen in volgens de advertentie de enige in Nederland. Als ik de advertentie door lees lijkt deze me ook best bezonder: een 110 T-Diesel op benzine.................., maar ik vrees dat de verkoper dat niet bedoelt. Beetje flauw, maar vond het wel leuk.

LAND ROVER DEFENDER 110 T-DIESEL 9-PERS.

bouwjaar 1995-12

bijzonderheden
Absoluut momenteel de enige in NL!! 9-persoons geel kenteken Turbo-Diesel Defender. Dus als u ruimte en trekvermogen wilt zit u met deze auto uit de kunst.Kom kijken en overtuig uzelf,zo'n ruime en degelijke auto vind u nergens met slechts 50.000 km's!

km stand 52000
kleur Alpine-Wit
brandstof Benzine
deuren 5-deurs
carrosserievorm Terreinwagen
transmissie Handgeschakeld 5-versn
motorinhoud 2500 cc
APK Ja, tot

Jeroen 109 SIIA
Gert-Jan

Re: 110 TD

Bericht door Gert-Jan »

Ja, ik heb er ook al op gereageerd )))))))))))) . Dit nadat ik nog even mijn stoelen geteld had en rarara die van mij heeft ook 9 plekken. Oke,geef toe, mijn tdi loopt niet zo lekker op benzine denk ik zo...
jo.

Re: 110 TD

Bericht door jo. »

als je nu eens een beetje olie bij de benzine gooit dan loop de motor toch, als is het niet best maar lopen moet toch kunnen. Zie je ik kan toch niet in aanmelding komen voor de woordverdubbelaar ben er niet goed in maar wel in andwoorden geven. Dus olie in de tank en even schudden met de auto (kan heeft spriraalveren) en dan rijden met die hap.

jo fo
Plaats reactie