Hallo,
voor de liefhebbers een tip,Bij Harlingen in het westelijk haven gebied,zijn ze bezig met aanleg nieuw industrie terrein.
hier hebben ze veel zand opgespoten (+ - 4 voetbalvelden groot.) met hier een daar een bultje en kuiltje.
Is niet echt spectaculair voor de echte die hard,maar voor beginners zoals ik best wel geinig om wat 4x4 gevoel te krijgen.
Ik ben er afgelopen zondag nog geweest,en er is nog niet veel actie voor wat het bouwen betreft,dus kun je daar voorlopig nog wel terecht denk ik.
Het is niet afgesloten met hekken of zo,je rijdt zo van de weg het zand op.
groet Jan.T (88" serie III diesel '78 nog steeds geen naam.)
leuk terrein Harlingen.
Re: leuk terrein Harlingen.
Jan,
zou dit 'zomaar' mogen? Als je daar alleen komt vast te zitten heb je wel een behoorlijk probleem lijkt me...
maar misschien wel leuk om es met een paar laro's te gaan rijden? Misschien kunne we nog ergens toestemming vragen?
Durk
zou dit 'zomaar' mogen? Als je daar alleen komt vast te zitten heb je wel een behoorlijk probleem lijkt me...
maar misschien wel leuk om es met een paar laro's te gaan rijden? Misschien kunne we nog ergens toestemming vragen?
Durk
Re: leuk terrein Harlingen.
Durk,
Ik weet niet of het mag,maar de bouw daar is in een begin stadium,dat wil zeggen er ligt alleen nog maar zand.
Ik denk wel dat zodra ze er beginnen met dingen uit te zetten,het wel een probleem wordt.
Het enige wat je er aanricht is sporen in het zand,en die zijn er ook nog genoeg van de diepladers.
En ja,als ja vast komt te zitten is het handiger als je met 2 auto's bent.
trouwens met deze droogte moet je bijna je best doen om vast te komen.
groet Jan.T
ps die foto's op jouw pagina waar is dat terrein ??? in de buurt ???
Ik weet niet of het mag,maar de bouw daar is in een begin stadium,dat wil zeggen er ligt alleen nog maar zand.
Ik denk wel dat zodra ze er beginnen met dingen uit te zetten,het wel een probleem wordt.
Het enige wat je er aanricht is sporen in het zand,en die zijn er ook nog genoeg van de diepladers.
En ja,als ja vast komt te zitten is het handiger als je met 2 auto's bent.
trouwens met deze droogte moet je bijna je best doen om vast te komen.
groet Jan.T
ps die foto's op jouw pagina waar is dat terrein ??? in de buurt ???