Leverancier Traanplaat gezocht

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Erwin

Leverancier Traanplaat gezocht

Bericht door Erwin »

Hoi Allen,

ik wil een dichte bodem maken in mijn roofrack. Het liefst maak ik dit van traanplaat (aluminium). Wie weet een leverancier in de omg. van Eindhoven. De 2 leveranciers die ik heb gevonden leveren alleen aan bedrijven...

Erwin ter Riet
LaRo 110 '86
Henk

Re: Leverancier Traanplaat gezocht

Bericht door Henk »

Kijk eens op Marktplaats ...

Henk
Martin Merts

Bericht door Martin Merts »

Erwin,

Vorige week had ik het zelfde probleem, ik heb toen aan een bevriend machine bouwer in de buurt gevraagd of hij 2m traanplaat kon bestellen. hij heeft het met zijn bestellingen mee gedaan. scheelde ook nog transport kosten, met zijn bestelling er bij was het genoeg om franco geleverd te worden.
Mischien is er een metaal verwerkend bedrijfje in de buurt die je kan helpen?

Martin Merts
LR S2a 88" 1965 'Pumba'
jo

Bericht door jo »

ik heb nog enkele stukken liggen, wat is de maat wat je zoek dan kan ik kijken, de plaaten zijn gebruikt (onder verf menger bij gamma) die heb ik opgekocht voor eigen auto's maar heb nog over vandaar. Ik woon in linne LB. vanuit Eindhoven een uur naar het zuiden rijden A2 op (licht hoger dan)

Jo Fo
Geert

Bericht door Geert »

Probeer de staalmarkt op Ekkersrijt eens.
Disco

Bericht door Disco »

Niet in de buurt van Eindhoven maar bij ons in de buurt (rotterdam) is er een bedrijf die ook verschillende platen op voorraad heeft liggen. Ik weet niet of ze ook aan particulieren leveren, maar mocht je interresse hebben spreken we daar gewoon een keertje af en gaat het op onze bedrijfsnaam.

Groetjes Theo Kaufmann/Disco
H@ns

Bericht door H@ns »

Swolfs in Breda moet dit spul ook gewoon hebben en is verder op de hoogte van alles wat met laro te maken heeft.
[www.4x4cars.nl]
Hendrik Blue-Box SIII

Bericht door Hendrik Blue-Box SIII »

Carrosseriebouwers voor vrachtwagens en bestelbussen hebben vaak veel lichtgewicht spul op voorraad liggen.Wie weet kan je slagen als je daar eens langs loopt (ook voor "afval stukken" die wij nog goed kunnen gebruiken).

Hendrik
Plaats reactie