UItlaat 2.5TD & 88
Geplaatst: za 28 apr 2007, 19:00
Prikkers
Weet dat er al veel over gesproken is maar ik begin er toch maar weer eens over want het is mij nog niet helemaal duidelijk
en ik ben toch erg benieuwd of dit het mogelijk is
Ik wil graag een TD in mijn 88 leggen. (dat het je bak kost weten we allemaal dat is een andere discusie)
De uitaat is geloof ik het grootste struikelblok
Tijdens het LRCH weekend in bertrix heb ik de LW naast een 110 gezet waar een TD in ligt en heb het een en ander eens vergeleken. En kwam tot de conclusie dat de arm van het stuurhuis misschien in de weg zit. en dan met name het draadeind van de onderste stuurkogel.
Als oplossing zie ik een uitlaat die heel plat is maar de zelfde binnendiameter als de orginele. zodat deze toch nog tussen het blok en het chassis naar beneden kan en dan gewoon zijn weg kan vervolgen
Zijn er prikkers die hier ervaring mee hebben?
Ik weet dat Henri een TD in zijn 109 heeft maar die heeft hem via het spatbord naar buiten gebracht en gaat aan de buitenkant van het chassis verder naar achteren
Helaas gaat dat niet bij mijn LW omdat daar de brandstof tank zit en als ik daar onder door ga rijd ik hem er onderuit in het terrein
Zijn er al prikkers die er een oplossing voor hebben gevonden?
Of ken je iemand die het heeft gedaan
Ik ben heel erg benieuwd naar de oplossing
groeten jorisLW
Weet dat er al veel over gesproken is maar ik begin er toch maar weer eens over want het is mij nog niet helemaal duidelijk
en ik ben toch erg benieuwd of dit het mogelijk is
Ik wil graag een TD in mijn 88 leggen. (dat het je bak kost weten we allemaal dat is een andere discusie)
De uitaat is geloof ik het grootste struikelblok
Tijdens het LRCH weekend in bertrix heb ik de LW naast een 110 gezet waar een TD in ligt en heb het een en ander eens vergeleken. En kwam tot de conclusie dat de arm van het stuurhuis misschien in de weg zit. en dan met name het draadeind van de onderste stuurkogel.
Als oplossing zie ik een uitlaat die heel plat is maar de zelfde binnendiameter als de orginele. zodat deze toch nog tussen het blok en het chassis naar beneden kan en dan gewoon zijn weg kan vervolgen
Zijn er prikkers die hier ervaring mee hebben?
Ik weet dat Henri een TD in zijn 109 heeft maar die heeft hem via het spatbord naar buiten gebracht en gaat aan de buitenkant van het chassis verder naar achteren
Helaas gaat dat niet bij mijn LW omdat daar de brandstof tank zit en als ik daar onder door ga rijd ik hem er onderuit in het terrein
Zijn er al prikkers die er een oplossing voor hebben gevonden?
Of ken je iemand die het heeft gedaan
Ik ben heel erg benieuwd naar de oplossing
groeten jorisLW