Beste Prikkers,
Ik wil graag mijn 2.5 td blok uit 1988 aanpassen zodat ik mijn turbo kan verwijderen, wie kan mijn zeggen waar ik de nodige onderdelen hiervoor kan kopen ik ga ervan uit dat het inlaat en uitlaatspruitstuk dien te veranderen.
graag hoor ik van jullie, alvast bedankt voor een reaktie
groet
Guido
2.5td naar 2.5n/a spruitstuk
Re: 2.5td naar 2.5n/a spruitstuk
Een goed en scheurvrij (en die zijn moeilijjk te vinden) uitlaatspruitstuk voor een 2,5l heb ik nog wel liggen, Guido. Deze is echter wel van een benzinemotor, maar is mischien(?) wel te gebruiken. Als je interesse hebt, kan je mij mailen.
Greetz, Maarten
De inlaat van een 2,25 past ook, de uitlaat is volgens mij een fractie kleiner in diameter maar zal ook gaan passen. Maar geeft dan denk ik minder vermogen, maar wel betere koppel.
Verder moet je de olie toevoer naar je turbo blokkeren en de vacuemslang van de accurator dichtzetten.
Ik weet niet of je de pomp dan kan gebruiken of dat de opbrengst teruggeschroeft moet worden.
Maar waarom terug bouwen naar Na diesel? de td is een prima blok welke bij normaal gebruik prima presteerd.
Anton
Verder moet je de olie toevoer naar je turbo blokkeren en de vacuemslang van de accurator dichtzetten.
Ik weet niet of je de pomp dan kan gebruiken of dat de opbrengst teruggeschroeft moet worden.
Maar waarom terug bouwen naar Na diesel? de td is een prima blok welke bij normaal gebruik prima presteerd.
Anton
Heb zowel een in als uitlaatspruitstuk voor een 2,5L NA liggen. Beide in goede staat en ongescheurd.
Herman
Herman
Onderwerp: RE: 2.5td naar 2.5n/a spruitstuk [1003:285336:285374] Dag Herman, Ik heb wel intresse in de spruitstukken, wat denk je voor te willen hebben.
Met vriendelijke groet Guido
Met vriendelijke groet Guido