Pagina 1 van 1

Esdee update / heren beide bedankt

Geplaatst: wo 21 mar 2007, 01:56
door Rob Range Rover
Ola Paloma Prikkers,

vanavond met 2 vakheren Esdee nog eens helemaal van boven tot beneden nagelopen, waarom rookt hij nou zo, en waarom verlies hij koelvloeistof?.

Ik denk dat de twee euvels binnenkort snel verholpen zijn nu!

Binnenkort rondsnorren met het grijze gevaarte!

;-)

Dank u beiden Bart en Mario.

groet,

Dankbare Rob

Re: Esdee update / heren beide bedankt

Geplaatst: wo 21 mar 2007, 21:06
door waalring-11e-echelon
Rob, ik ben altijd geinteresseerd in oplossingen want ik leer daar weer van, misschien anderen ook, dus wat is de vermoedelijke oorzaak? en oplossing?

Re: Esdee update / heren beide bedankt

Geplaatst: do 22 mar 2007, 01:28
door Rob Range Rover
Heel eenvoudig eigenlijk,

als je een motor ombouwt, kom je verschillende problemen tegen.
Als je van twee verschillende motoren, een EFI en een carbs, een set probeert te maken, kom je nog veeeeel meer tegen.

Als je dan niet goed oplet met bijvoorbeeld oude slangen en het terugzetten van onderdelen van oude blok op nieuwe blok, krijg je zo'n soort problemen als Esdee nu heeft gehad.

Het komt er dus op neer dat je uiterst secuur de transplantatie moet uitvoeren, en voordat alles terug in de bek gaat, je er heilig van overtuigd bent dat alles dubbel nagekeken is.

;-)

groet,

Rob

Re: Esdee update / heren beide bedankt

Geplaatst: do 22 mar 2007, 15:43
door RoLandrover
Rob,

tell me more,..

ik weet van poulie afstanden,..dynamo posities,,...

maar je hebt nu een EFI onderblok met carbs? en welke slangen zijn precies aan de orde?


Grtn,

Roland


<b>The Ran-ge R-over Project .
*
</b> <a href="[rolandrover.nl] src="[www.mijnalbum.nl]; alt="Build Stronger To Last Longer"></a>
LOVE,PEACE'N'AXLEGREASE.

[www.rolandrover.nl]