Zo vandaag 285/75-16 geplaatst onder de RR
Geplaatst: za 17 feb 2007, 20:44
Voor de geïnteresseerden,
Zo vandaag was het zover de 285/75-16 dunlop MT2 zijn er onder geschroefd.
Nu is hij bijna af (qua hoogte en banden), ik moet wel nog de wielkasten een beetje bewerken anders blijft daar in het terein niet veel van over. ook moet ik de aanslag van de fusees uitdraaien om het raken van de banden bij vol instuuren tegen te gaan.krijg ik minder draaicirkel, maja ik heb ook een werkende achteruit!!! dan maar steken.
motorkap hoogte is nu ongeveer 1.35 meter! iediale bier tafel/werkbank.......
Geluid valt voor de eerrste rit mee, in vergelijking tot die general grabbers MT's die ik eerst had.
Nu nog nat/regen weer, ik ben benieuwd...
Van zogeheten "bump steering" heb ik geen last, (Dat wil zeggen dat je een bocht instuurt en het stuur komt dan na de bocht niet terug) Ik heb wel de fusees recent op nieuw opgebouwd en afgesteld volgens WP Handboek.
De auto (Rangerover classic) heeft een 2 inch lift van een discovery 300tdi.
Achter heb ik een verhogings bus onder de veeren moeten plaatsen om de auto recht te krijgen door de zwaare motor van de discovery en mijn lichte V8 stond de auto voor hoger dan achter geen gezicht!!, maar nu staat hij mooi op z'n pootjes.
Nu moet ik alleen nog een modder poel gaan zoeken om de grip te testen in/op moeder aarde.
Groet Andrew.
Zo vandaag was het zover de 285/75-16 dunlop MT2 zijn er onder geschroefd.
Nu is hij bijna af (qua hoogte en banden), ik moet wel nog de wielkasten een beetje bewerken anders blijft daar in het terein niet veel van over. ook moet ik de aanslag van de fusees uitdraaien om het raken van de banden bij vol instuuren tegen te gaan.krijg ik minder draaicirkel, maja ik heb ook een werkende achteruit!!! dan maar steken.
motorkap hoogte is nu ongeveer 1.35 meter! iediale bier tafel/werkbank.......
Geluid valt voor de eerrste rit mee, in vergelijking tot die general grabbers MT's die ik eerst had.
Nu nog nat/regen weer, ik ben benieuwd...
Van zogeheten "bump steering" heb ik geen last, (Dat wil zeggen dat je een bocht instuurt en het stuur komt dan na de bocht niet terug) Ik heb wel de fusees recent op nieuw opgebouwd en afgesteld volgens WP Handboek.
De auto (Rangerover classic) heeft een 2 inch lift van een discovery 300tdi.
Achter heb ik een verhogings bus onder de veeren moeten plaatsen om de auto recht te krijgen door de zwaare motor van de discovery en mijn lichte V8 stond de auto voor hoger dan achter geen gezicht!!, maar nu staat hij mooi op z'n pootjes.
Nu moet ik alleen nog een modder poel gaan zoeken om de grip te testen in/op moeder aarde.
Groet Andrew.