Van LPG naar diesel??
Geplaatst: zo 11 feb 2007, 09:50
Ik speel met de volgende gedachte.
In Laura zit een gereviseerde cilinder kop met harde klepzetels voor LPG (ongeveer twee maanden oud) Onder Laura hangt een zeventig liter LPG tank.
De versnellingsbak van Laura is gereviseerd door Rega parts en aangepast opdat deze SIII versnellingsbak past onder een SIIa, dus gesynchroniseerd is van achteruit tot de vierde versnelling.
Wat wil ik nu eigenlijk?
De gehele handel eruit en er een Daihatsu Rocky ongeblazen diesel er in terug kompleet met versnellingsbak. Gezien de leeftijd van Laura, moet het omkeuren geen al te groot probleem zijn.
De vraag is dus eigenlijk wie zou de complete motor (2.3 liter vier cilinder) met versnellingsbak en LPG installatie (Aangepaste carburator) willen hebben en voor hoeveel en kan die persoon mij dan helpen met het uitbouwen en weer inbouwen?
Omdat dit alles nog informatief is wilde ik dit niet in het verkoop gedeelte doen!
Waarom over op diesel?
De Daihatsu ongeblazen diesels kunnen heel goed op PPO!
Even de gemaakte kosten op een rijtje
Cillinderkop ?340,=
Versnellingsbak compleet ?930,=
Totaal ?1270,=
Als ik die kosten eruit zou hebben, is de rest er gratis bij.
Is er iemand met interesse?
Mogelik kunnen we dan wat opzetten.
Nogmaals dit alles is puur informatief.
In Laura zit een gereviseerde cilinder kop met harde klepzetels voor LPG (ongeveer twee maanden oud) Onder Laura hangt een zeventig liter LPG tank.
De versnellingsbak van Laura is gereviseerd door Rega parts en aangepast opdat deze SIII versnellingsbak past onder een SIIa, dus gesynchroniseerd is van achteruit tot de vierde versnelling.
Wat wil ik nu eigenlijk?
De gehele handel eruit en er een Daihatsu Rocky ongeblazen diesel er in terug kompleet met versnellingsbak. Gezien de leeftijd van Laura, moet het omkeuren geen al te groot probleem zijn.
De vraag is dus eigenlijk wie zou de complete motor (2.3 liter vier cilinder) met versnellingsbak en LPG installatie (Aangepaste carburator) willen hebben en voor hoeveel en kan die persoon mij dan helpen met het uitbouwen en weer inbouwen?
Omdat dit alles nog informatief is wilde ik dit niet in het verkoop gedeelte doen!
Waarom over op diesel?
De Daihatsu ongeblazen diesels kunnen heel goed op PPO!
Even de gemaakte kosten op een rijtje
Cillinderkop ?340,=
Versnellingsbak compleet ?930,=
Totaal ?1270,=
Als ik die kosten eruit zou hebben, is de rest er gratis bij.
Is er iemand met interesse?
Mogelik kunnen we dan wat opzetten.
Nogmaals dit alles is puur informatief.