de man 43000 euro
Geplaatst: vr 26 jan 2007, 22:54
Ja, dat maakt wat los op het prikbord, merk dat velen van jullie niet alleen goede sleutelaars zijn maar ook goede psychiaters.
Er worden heel interessante conclusies getrokken, echt heel knap, als je me totaal niet kent en ik ken mezelf niet eens...
Mocht de RamRover in mijn bezit blijven en dat verwacht ik wel een beetje en hij blijft een jaar heel, dan zal ik de auto omdopen tot RampOver en Disco Theo, die deze naam verzon, een pak gevulde koeken brengen op één van de meetings.
Waarom heet ie eigenlijk RampRover:
* september 2002 gekocht, kon er pas in februari mee rijden
* binnen 8 uur de ANWB nodig, kapotte dynamo
* de nieuwe overdrive die uit z'n versnelling schiet, 3x richting Brabant geweest voor
dat in orde was
* na een paar maanden rookt de motor flink, nieuwe verstuivers erin laten zetten
* op de terug weg met de nieuwe verstuivers, begon nog meer te roken als ooit
tevoren, ws een kapotte dieselpomp?
* een tweede hands daf 2,5d n/a aangeschaft en laten plaatsen door een
klusjesman, die monteur was en heeeeeeeeel veel wist van dieselmotoren
* na 1 week een lekke achterste krukaskeerring, dus motor eruit en vervangen dat
ringetje
* ik haal 'm in Brabant op, bij een heel goed bedrijf, ik start 'm voor hun deuren,
rook uit m'n dashbord, kortsluiting, gedeeltelijk een nieuiwe bedrading
* zit in de nachtdienst, heb een temp van 39,7, mag naar huis en halverwege de
thuisrit, breekt er wat af aan mijn linker as, weet nog steeds niet wat, kreeg wel
een aanelkaar gesmolten asstomp mee naar huis
* laat een dubbelaccusysteem monteren, geloof dat ik wel 10 keer met een lege
accu heb gestaan
* net na een jaar, dubbel accusysteem kapot
* gemiddeld 5 keer per jaar de ANWB nodig
* de daf dieselmotor lekt weer olie, tijd voor een andere
* versnelling schiet uit z'n 2, tijd voor een nieuwe
* koppelingcylinder kapot
* massa schakelaar erin gezet, wegens elektrische problemen, geen oplossing, blijf
de problemen houden
* binnen een paar maanden massaschakelaar kapot
* In Frankrijk op de camping, de koppelingsplaten versleten, enne ZELF
GEREPAREERD, met psychische ondersteuning van dit prikbord
* helaas, na de reparatie, stond de koppelingpedaal te hoog afgesteld, zodat ie na
een tijdje steeds geen slippen
* zeer goede motor uit Frankrijk gekocht via een supergoed bedrijf uit Brabant
* opknapbeurt duurt 3 maanden
* regelmatig de ANWB nodig, motor vreet V-snaren
* zeer goede motor uit Frankrijk, blijkt toch heel wat minder te zijn, tijd voor een
totale revisie
* na 3 maanden wachten op revisie, binnen 24 uur de ANWB nodig, auto heeft geen
stroom
* anwb man sloopt de massaschakelaar en trekt zonder te weten een stekker los,
waardoor de auto via een omleiding moet starten
* versnellingsbakken probleempjes, eerste overleefd de eerste testrit niet door het
garage bedrijf zelf
* in Frankrijk in 2006 laat ik een olie spoor van een paar km achter, ANWB gebeld
en die kwamen tot de ontdekking dat er een olieslang gescheurd was.
* op de terugreis, ter hoogte van Parijs, in de file, gaat de RampRover niet meer in
z'n 3 en de andere versnelling zijn moeilijk te vinden, maar na een tijdje zoeken
lukte dat toch
* woensdag op de terugreis van bezoek aan moeder, precies weer de zelfde
problemen als op de terugreis van Parijs, weer de versnellingsbak en weer zo'n
1200km gereden
* volgens mij ben ik er nog heel wat vergeten
Groeten Edward en z'n RampRover en mogelijk wel z'n RampOver, die eigenlijk voor dit jaar schijfremmen voor en mooie grijze exmoortrim stoelen voor om de middelste rij en 2 losse stoelen achter met zo'n mooi LandRover logo erop en een frame voor die middelste stoelen,op het programma had staan, dus eind van het jaar, zou het wel eens de 46000 euro man kunnen zijn...
Er worden heel interessante conclusies getrokken, echt heel knap, als je me totaal niet kent en ik ken mezelf niet eens...
Mocht de RamRover in mijn bezit blijven en dat verwacht ik wel een beetje en hij blijft een jaar heel, dan zal ik de auto omdopen tot RampOver en Disco Theo, die deze naam verzon, een pak gevulde koeken brengen op één van de meetings.
Waarom heet ie eigenlijk RampRover:
* september 2002 gekocht, kon er pas in februari mee rijden
* binnen 8 uur de ANWB nodig, kapotte dynamo
* de nieuwe overdrive die uit z'n versnelling schiet, 3x richting Brabant geweest voor
dat in orde was
* na een paar maanden rookt de motor flink, nieuwe verstuivers erin laten zetten
* op de terug weg met de nieuwe verstuivers, begon nog meer te roken als ooit
tevoren, ws een kapotte dieselpomp?
* een tweede hands daf 2,5d n/a aangeschaft en laten plaatsen door een
klusjesman, die monteur was en heeeeeeeeel veel wist van dieselmotoren
* na 1 week een lekke achterste krukaskeerring, dus motor eruit en vervangen dat
ringetje
* ik haal 'm in Brabant op, bij een heel goed bedrijf, ik start 'm voor hun deuren,
rook uit m'n dashbord, kortsluiting, gedeeltelijk een nieuiwe bedrading
* zit in de nachtdienst, heb een temp van 39,7, mag naar huis en halverwege de
thuisrit, breekt er wat af aan mijn linker as, weet nog steeds niet wat, kreeg wel
een aanelkaar gesmolten asstomp mee naar huis
* laat een dubbelaccusysteem monteren, geloof dat ik wel 10 keer met een lege
accu heb gestaan
* net na een jaar, dubbel accusysteem kapot
* gemiddeld 5 keer per jaar de ANWB nodig
* de daf dieselmotor lekt weer olie, tijd voor een andere
* versnelling schiet uit z'n 2, tijd voor een nieuwe
* koppelingcylinder kapot
* massa schakelaar erin gezet, wegens elektrische problemen, geen oplossing, blijf
de problemen houden
* binnen een paar maanden massaschakelaar kapot
* In Frankrijk op de camping, de koppelingsplaten versleten, enne ZELF
GEREPAREERD, met psychische ondersteuning van dit prikbord
* helaas, na de reparatie, stond de koppelingpedaal te hoog afgesteld, zodat ie na
een tijdje steeds geen slippen
* zeer goede motor uit Frankrijk gekocht via een supergoed bedrijf uit Brabant
* opknapbeurt duurt 3 maanden
* regelmatig de ANWB nodig, motor vreet V-snaren
* zeer goede motor uit Frankrijk, blijkt toch heel wat minder te zijn, tijd voor een
totale revisie
* na 3 maanden wachten op revisie, binnen 24 uur de ANWB nodig, auto heeft geen
stroom
* anwb man sloopt de massaschakelaar en trekt zonder te weten een stekker los,
waardoor de auto via een omleiding moet starten
* versnellingsbakken probleempjes, eerste overleefd de eerste testrit niet door het
garage bedrijf zelf
* in Frankrijk in 2006 laat ik een olie spoor van een paar km achter, ANWB gebeld
en die kwamen tot de ontdekking dat er een olieslang gescheurd was.
* op de terugreis, ter hoogte van Parijs, in de file, gaat de RampRover niet meer in
z'n 3 en de andere versnelling zijn moeilijk te vinden, maar na een tijdje zoeken
lukte dat toch
* woensdag op de terugreis van bezoek aan moeder, precies weer de zelfde
problemen als op de terugreis van Parijs, weer de versnellingsbak en weer zo'n
1200km gereden
* volgens mij ben ik er nog heel wat vergeten
Groeten Edward en z'n RampRover en mogelijk wel z'n RampOver, die eigenlijk voor dit jaar schijfremmen voor en mooie grijze exmoortrim stoelen voor om de middelste rij en 2 losse stoelen achter met zo'n mooi LandRover logo erop en een frame voor die middelste stoelen,op het programma had staan, dus eind van het jaar, zou het wel eens de 46000 euro man kunnen zijn...