Lara C waar ben je???????
Lara C waar ben je???????
Patrick reageer even aub!!!!!!!!!
Ga je morgen de Brabant rit of de defenderrit in breda rijden?????
De inmiddels weer Blauwe LAndROver uit Weelde met weer een blanke chauffeur
Ga je morgen de Brabant rit of de defenderrit in breda rijden?????
De inmiddels weer Blauwe LAndROver uit Weelde met weer een blanke chauffeur
Re: Lara C waar ben je???????
Hahahaha ja Arno ik ga de rit van de recreatieve rijden volgens mij is dat de Brabant rit (vanaf Bladel)
Morgen zal het wel beter zijn met het stof (of beter gezegd zonder stof).
Heb je je foto's al "ontwikkeld" ? Ben erg benieuwd.
Groetjes
Lara C. & Lara 2
[groups.msn.com]
p.s. je hebt mijn nummer he ?
Morgen zal het wel beter zijn met het stof (of beter gezegd zonder stof).
Heb je je foto's al "ontwikkeld" ? Ben erg benieuwd.
Groetjes
Lara C. & Lara 2
[groups.msn.com]
p.s. je hebt mijn nummer he ?
Ook dan zie je ons morgen in Bladel. Waar moesten we ook alweer verzamelen??
Heb de foto's nog niet op de PC ezet maar als het nu zo'n K weer blijft dan komt dat er misschien nog wel van. Dat hoor of zie je dan nog wel.
Groetjes aan iedereen die ik gisteren gezien heb en ik denk ook wel dat het morgen een stuk minder stoffig zal zijn.
PS ja ik heb je nummer.
Heb de foto's nog niet op de PC ezet maar als het nu zo'n K weer blijft dan komt dat er misschien nog wel van. Dat hoor of zie je dan nog wel.
Groetjes aan iedereen die ik gisteren gezien heb en ik denk ook wel dat het morgen een stuk minder stoffig zal zijn.
PS ja ik heb je nummer.
Okay dan zie ik jou en je vrouw morgen in Bladel, ik bel je het adres nog wel even door, ligt in de auto en ik heb geen zin om op dit moment naar buiten te rennen ...............wordt een beetje nat dan en ik zal je even de e-mail sturen met de verdere gegevens van die rit.
Ik vond het overigens hartstikke gezellig gisteren ..........
Ga je vandaag nog iets doen, zit er over te denken om misschien naar Tilburg te rijden, maar moet even kijken wat men hier verder op het programma heeft staan.
Groetjes Lara C. & Lara 2
[groups.msn.com]
Ik vond het overigens hartstikke gezellig gisteren ..........
Ga je vandaag nog iets doen, zit er over te denken om misschien naar Tilburg te rijden, maar moet even kijken wat men hier verder op het programma heeft staan.
Groetjes Lara C. & Lara 2
[groups.msn.com]
Tilburg lijkt me een goed idee????????/ Even kijken wat de vrouw van plan is. Laat het maar weten als je gaat dan hoor ik het nog wel.
He hallo,
ik probeer je net te bellen, maar krijg te horen: deze moebiele telefoon is momenteel niet bereikbaar !
Zet je hem even aan, wild eeven afspreken hoelaat we elkaar in Tilburg treffen, wij willen hier binnen nu en 10 minuutjes vertrekken eigenlijk.
Groeten
Lara C. & Lara 2
[groups.msn.com]
ik probeer je net te bellen, maar krijg te horen: deze moebiele telefoon is momenteel niet bereikbaar !
Zet je hem even aan, wild eeven afspreken hoelaat we elkaar in Tilburg treffen, wij willen hier binnen nu en 10 minuutjes vertrekken eigenlijk.
Groeten
Lara C. & Lara 2
[groups.msn.com]